ادعای ترسناک دانشمندان: خیلی زودتر از انتظارمان، با موجودات فرازمینی ملاقات می کنیم!

به گزارش وبلاگ خطاطی، دانشمندان در آنالیز های نو خود به این نتیجه رسیده اند که ممکن است خیلی زودتر از انتظارمان، با موجودات فرازمینی ملاقات کنیم. البته بیایید امیدوار باشیم که آن ها رفتار محبت آمیز ای داشته باشند.

ادعای ترسناک دانشمندان: خیلی زودتر از انتظارمان، با موجودات فرازمینی ملاقات می کنیم!

به گزارش خبرآنلاین، آیا ما در این دنیا تنها هستیم؟ این سوال، دهه هاست فکر دانشمندان را به خود مشغول نموده و آن ها در آنالیز های خود به این نتیجه رسیده اند که به زودی پاسخی برای این سوال خواهیم داشت.

دیدار با موجودات فرازمینی، لحظه ای تاریخی برای بشریت خواهد بود و می تواند به سال ها بحث و تحقیق در این زمینه خاتمه دهد.

در یک تحقیق تازه، دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا به این موضوع که آیا موجودات فرازمینی هوشمند می توانند به علایم ارسال شده از زمین به اعماق فضا پاسخ دهند یا خیر، نگاهی دوباره انداخته اند. این دانشمندان با آنالیز علایم ارسالی در کوشش اند که آن ها را به درستی به اهداف مورد نظر برسانند و چنانچه این علایم با دقت به مقصد برسند، سال 2029 میلادی ممکن است بتوانیم پاسخی از موجودات فرازمینی دریافت کنیم.

محققان دیگر، از قبل علایمی را از زمین به فضاپیما های وویجر1، وویجر2، پایونیر10، پایونیر11 و نیوهورایزنز، به اعماق فضا فرستاده اند و این علایم اکنون به سیاره های نزدیک سیاره ما رسیده اند و چنانچه موجود هوشمندی در آن سیارات باشد، به علت مسافت زیاد بین ما و آنها، چند سال دیگر می توانیم خبری از آن ها بشنویم.

منبع: mirror

منبع: فرارو

به "ادعای ترسناک دانشمندان: خیلی زودتر از انتظارمان، با موجودات فرازمینی ملاقات می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای ترسناک دانشمندان: خیلی زودتر از انتظارمان، با موجودات فرازمینی ملاقات می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید