اکتیویژن: جنگ جهانی دوم علت شکست کال آو دیوتی ونگارد است

به گزارش وبلاگ خطاطی، آخرین نسخه کال آو دیوتی یعنی ونگارد، به هیچ وجه آغاز خوبی نداشت و انتظارات کمپانی اکتیویژن را برآورده نکرد. در اوایل امسال، گزارش شد که این بازی 36 درصد کمتر از نسخه قبلی خود یعنی کلد وار، در چند ماه اول انتشار در بریتانیا فروش داشته است.

اکتیویژن: جنگ جهانی دوم علت شکست کال آو دیوتی ونگارد است

از طرفی گزارش ها حاکی از آن است که فروش بازی نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش یافته و حتی جالب است بدانید که هیجان و سروصدای اطراف بازی کمتر از هر نسخه ای است که از این سری در 10 سال گذشته منتشر شده است. با وجود همه این ها، در گزارش سالانه نوی از اکتیویژن، این شرکت بیان نموده که علت فروش کمتر از حد انتظار ونگارد، نبود نوآوری در بازی است و استفاده از فضای جنگ جهانی دوم برای بازیکنانی که به جنگ های مدرن در بازی ها عادت نموده اند، مناسب نبوده است. در ادامه بیانیه کامل شرکت سازنده آمده است:

البته این بازی که به همراه بعضی دیگر از شوترهای محبوب یعنی بتلفیلد 2042 و هیلو اینفینیت منتشر شد، اگر از پتانسیل خود استفاده می کرد، می توانست به راحتی مخاطبان زیادی جذب کند، اما شاید کاربران پس از 16 سال عرضه سالانه یک مجموعه از آن خسته شده اند و این سری احتیاج به استراحت دارد. البته شایعاتی منتشر شده که خبر از تمایل سازندگان برای عرضه نشدن سالیانه کال آو دیوتی می دهند. این خبر به این معناست که استودیوهایی مانند Demonware ،High Moon Studios و غیره می توانند به ساخت پروژه های دیگر بپردازند. از طرفی Treyarch، اسلج همر و اینفینیتی وارد بدون یاری استودیوهای دیگر می توانند زمان بیشتری را در چرخه توسعه بازی های سری کال آو دیوتی صرف نمایند.

درباره آینده سری هم اکتیویژن معتقد است که مسائل را با نسخه 2021 شناسایی نموده است و در سال 2022 اشتباهات مشابهی را انجام نخواهد داد. نسخه امسال یعنی مدرن وارفر 2 قرار است پیشروترین نسخه در تاریخ مجموعه خواهد بود و ناشر آن میخواهد به فضای بازی و نوآوری در این نسخه توجه کافی داشته باشد. این بازی که به وسیله اینفینیتی وارد ساخته می گردد، طبق گفته ها شامل سیستم های اخلاقی، نقص در سلاح ها و غیره می گردد. در نهایت اینکه بازیکنان به این سیستم های نو چه واکنشی نشان خواهند داد، به مرور زمان تعیین خواهد شد.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ

به "اکتیویژن: جنگ جهانی دوم علت شکست کال آو دیوتی ونگارد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکتیویژن: جنگ جهانی دوم علت شکست کال آو دیوتی ونگارد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید