بازار جهانی موبایل 7.7 درصد رشد می نماید

به گزارش وبلاگ خطاطی، طبق گزارشی نو تخمین زده می گردد که بازار موبایل در امسال میلادی 7.7 درصد نسبت به سال قبل رشد کند. این رقم بیشترین اندازه رشد بازار مذکور از 2015 میلادی تا به امروز است.

بازار جهانی موبایل 7.7 درصد رشد می نماید

پیش بینی می گردد رشد بازار جهانی موبایل در امسال به بالاترین اندازه از 2015 میلادی تا به امروز برسد. طبق اطلاعات در 2021 میلادی تعداد محموله های موبایل بارگیری شده به 1.38 میلیارد دستگاه می رسد که نشان دهنده رشدی 7.7 درصدی نسبت به سال گذشته است.

طبق گزارش شرکت IDC فرایند صعودی بازار جهانی موبایل در سال آینده میلادی با رشد سالانه 3.8 درصدی ادامه خواهد یافت. تخمین زده می گردد در سال آینده میلادی تعداد محموله های بارگیری شده موبایل به 1.43 میلیارد دستگاه برسد.

فرایند صعودی بازار جهانی موبایل در حالی اتفاق می افتد که فناوری 5G توسعه یافته و دستگاه های مجهز به آن هم وارد بازار شده اند. از سوی دیگر تقاضا برای موبایل های 4G میان رده و مقرون به صرفه قیمت هم قدرتمند است.

به گفته آنتونی اسکارسلا مدیر بخش تحقیقاتIDC، بیشترین اندازه رشد سالانه بازار از 2015 میلادی تا به امروز، در امسال رخ داده است. این درحالی است که استفاده از فناوری 5G در موبایل های رده بالا، میان رده و مقرون به صرفه قیمت توسعه یافته است.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "بازار جهانی موبایل 7.7 درصد رشد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار جهانی موبایل 7.7 درصد رشد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید