بهترین گجت های سفر در سال 2017 (قسمت دوم)

به گزارش وبلاگ خطاطی، امروزه تکنولوژی بخش جدانشدنی سفرهای ما است. اما اینکه از چه تکنولوژی های استفاده کنیم مهم است پس برای آشنایی با برترین گجت های سال 2107 با خبرنگاران همراه باشید تا برترین تکنولوژی را برای سفر خود انتخاب کنید.

بهترین گجت های سفر در سال 2017 (قسمت دوم)

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید در سفر آهنگ گوش بدهید یا کمی هم به سلامتی خود توجه داشته باشید یا حتی فکری برای هزینه های اینترنت همراه خود در طول سفر بکنید. ما در این قسمت به شما برترین گجت ها برای گوش دادن به موسیقی در طول سفر تا مراقبت از سلامتی را به شما معرفی می کنیم. برای آشنایی با این گجت ها در ادامه با ما همراه باشید.

هدفون و اسپیکر های بلوتوثی

هیچ گردشی بدون موسیقی کامل نمی گردد. موسیقی برای آرام شدن کنار ساحل یا آماده شدن برای شب یا حتی برای زمانی که کارهای زیادی برای انجام دادن در هواپیما نداریم، فوق العاده است. اما موسیقی می تواند شما را به یک مسافر آزاردهنده تبدیل کند. یک جفت هدفون می تواند یاری زیادی به همراهان شما کند. ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که یک هدفون گران قیمت با خود به سفر ببرید چون به راحتی می توانید آن را در طول سفر گم کنید. گروه برترین بودجه برای هدفون ما تعدادی هدفون را آنالیز نموده که حدود 50 پوند قیمت دارند. یکی از برترین های آن ها، هدفون Inateck Aries است. این هدفون های چوبی به نظر گران قیمت می آیند اما این گونه نیست و فقط 18 پوند هستند. اما نکته مهم این است که کیفیت فوق العاده ای برای یک هدفون مقرون به صرفه قیمت دارند.

زمانی که برای بقیه افراد اطرافتان آزاردهنده نیستید و می خواهید با دیگران موسیقی گوش کنید، یک اسپیکر بلوتوثی می تواند یاری کند. اگر می خواهید جایی در اطراف شهر چادر بزنید اسپیکر Lava Brightsounds با قیمت 20 پوند کاملا مناسب است. این اسپیکر هم موسیقی پخش می نماید و هم یک لامپ مسافرتی است اما به علت بزرگ بودن، زیاد مناسب سفرهای هوایی نیست.

برای اسپیکری که بیشتر قابل حمل باشد می توانید اسپیکر Denon Envaya Mini را که 80 پوند، یا UE Roll که 70 پوند قیمت دارد انتخاب کنید.

جایگاه مسافرتی

شاید به میزان بقیه اقلام فهرست زیاد تکنولوژی به نظر نیاید اما Sitpack یکی از مهم ترین وسایل همراه در سفر برای کسانی است که زیاد راه می فرایند. این جایگاه قابل حمل است و برای هرجایی که خسته شدید، چه در انتظار قطار یا چه در پیاده روی در یک جنگل، قابل استفاده است. نکته مهم این وسیله زمانی است که بازش می کنید. لایه رویی تبدیل به یک جایگاه 14 اینچی پلی کربنی می گردد و پایه جایگاه نیز به شکل تلسکوپی باز می گردد و 34 اینچ طول دارد. شاید ابتدا به نظر عجیب غریب بیاید اما بعد از چند دقیقه به آن عادت می کنید و می توانید استراحت کنید. در حالی که شاید به میزان جایگاه های معمولی راحت نباشند اما Sitpack می گوید که در حالت درست، می تواند خستگی را از طریق افزایش گردش خون در بدن از بین ببرد. اگر علاقه مند هستید که یکی از این جایگاه های مسافرتی را بخرید می توانید در 5 رنگ و به قیمت 45 پوند آن را از سایت سازنده سفارش دهید.

وای فای گوشی

داده های تلفن همراه می تواند گران باشد، پس تنها کاری که احتیاج دارید انجام دهید این است که برای گوشی، تبلت خود و تمام دستگاه های الکتریکی بچه ها، اینترنت را شارژ کنید. مای فای (MiFi) به شما اجازه می دهد تا اینترنت سیم کارت خود را با بیش از 10 دستگاه به اشتراک بگذارید.به این معنا که فقط کافی است یک دستگاه را شارژ کنید.

مودم همراه تی پی لینک مدل M7350 از طریق مانیتوری که روی خود دارد میزان شارژ به جای مانده، قدرت سیگنال، میزان اینترنت به جای مانده و تعداد دستگاه های متصل را نشان می دهد. بعلاوه یک ورودی میکرو اس دی نیز دارد که به شما این امکان را می دهد تا بیش از 32 گیگ اطلاعات را ذخیره کنید.

خوبی این مودم این است که قفل نیست. یعنی فقط برای سیم کارت های اپراتورهای انگلیسی نیست و هرجای جهان با هر سیم کارتی می توانید از آن بهره ببرید.

مچ بند سلامتی

اگر پیاده روی بخش جدانشدنی سفر شما است، تکنولوژی می تواند به شما در میزان گیری اینکه چه مسافتی را پیاده رفته اید، چه میزان کالری سوزانده اید یا حتی اینکه چقدر به هدف روزانه تان نزدیک شده اید یاری کند. یکی از برترین گزینه ها برای مچ بند سلامتی Xiaomi Mi Band 1S Pulse است که کاملا از استیل ساخته شده و تنها 17 پوند قیمت دارد. اما شاید شما ترجیح دهید که از برند های شناخته شده تری بهره ببرید که ما Fitbit را به شما پیشنهاد می دهیم.

منبع: کجارو / pcadvisor.co.uk

به "بهترین گجت های سفر در سال 2017 (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گجت های سفر در سال 2017 (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید