برترین برندهای قهوه ساز در سال 2022 را بشناسید

به گزارش وبلاگ خطاطی، صبح زود که از خواب بیدار می شویم، بدن ما نیازمند یک نوشیدنی است تا بتواند در تمام طول روز انرژی لازم را برای فعالیت داشته باشد. قهوه تنها نوشیدنی است که به علت داشتن کافئین و دیگر ترکیبات، ما را هوشیار می نماید و از طرفی مزایای بسیاری برای بدن دارد. برای خوردن یک قهوه خوب باید به کافی شاپ بروید، اما اگر فرصت نداشتید چکار می کنید؟ برترین برندهای قهوه ساز به شما این امکان را می دهند که مانند یک باریستا قهوه آماده کنید.

برترین برندهای قهوه ساز در سال 2022 را بشناسید

با وجود دستگاه های متنوعی که ساخته شده، شرایط برای آماده کردن یک نوشیدنی گرم یا سرد در خانه فراهم است. در این مقاله برترین برندهای قهوه ساز خارجی در سال 2022 که در بازار ایران موجود هستند، به شما معرفی خواهند شد.

کدام نوع قهوه ساز را انتخاب کنیم؟

یکی از اولین دستگاه های قهوه سازی که می توانید برای خانه بخرید، دستگاه اسپرسوساز است. نحوه استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و احتیاج به مهارت خاصی ندارد. البته دستگاه های دیگری نیز طراحی و ساخته شد ه اند که کار را برای شما راحت نموده اند و با استفاده از آن ها می توانید، انواع نوشیدنی ها با قهوه را آماده کنید.

یکی از این دستگاه ها، دستگاه قهوه ساز دانه به فنجان (Bean-to-Cup) است به این مفهوم که تنها کافی است دانه قهوه را داخل دستگاه بریزید تا طی فرآیندی یک فنجان قهوه عالی داشته باشید.

برترین برندهای قهوه ساز در سال 2022

دستگاه های قهوه ساز مختلفی در سراسر دنیا ساخته می گردد که هر کدام کارایی خاص خود را دارند و افراد با توجه به احتیاج و بودجه خود می توانند یکی از آن ها را انتخاب نمایند. در ادامه قصد داریم تا 7 تا از برترین برندهای قهوه ساز در سال 2022 را به شما معرفی کنیم.

دستگاه قهوه سازBreville Bambino Plus

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه اسپرسو ساز
  • کف ساز شیر: توکار
  • تعداد نوشیدنی: 2 عدد

دستگاه قهوه ساز Breville Bambino Plus نیز یکی از برندهای قهوه ساز ااست که یک اسپرسوی صاف و قوی فراوری نموده و زمان گرم شدن آن خیلی سریع است.

قهوه ساز Breville به عنوان یکی از برترین برندهای قهوه ساز شناخته می گردد و به میزان ای کوچک است که فضای بسیار کمی را روی کانتر آشپزخانه شما اشغال خواهد نمود. این دستگاه 3 تنظیم بافت شیر دارد تا بتوانید نوشیدنی مورد علاقه خود را آماده کنید.

دستگاه قهوه ساز DeLonghi Dinamica Plus ECAM370

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه دانه به فنجان
  • کف ساز شیر: دارد
  • تعداد نوشیدنی: 5 عدد

با استفاده از این دستگاه می توانید تمام دستورالعمل های نوشیدنی را شخصی سازی کنید. کف ساز شیر آن اتوماتیک است و برنامه های مختلفی برای تهیه انواع قهوه دارد. اگر در پی یک قهوه ساز کاملاً اتومات هستید، DeLonghi Dinamica Plus برترین انتخاب برای شما خواهد بود. سطح آسیاب، قدرت، دما و سطح کف شیر قابل تنظیم هستند. به همین علت، این مدل دلونگی یکی از برترین برندهای قهوه ساز در سال 2022 است.

دستگاه قهوه ساز KitchenAid Classic 5KCM1208 Drip Coffee Maker

مشخصات فنی:

  • نوع: قهوه ساز قطره ای
  • کف ساز شیر: ندارد
  • تعداد نوشیدنی: بسته به میزان فنجان

اگر بودجه کافی ندارید، قهوه ساز قطره ای KitchenAid Classic یکی از برترین برندهای قهوه ساز و طرح های ارزان در بازار است. بسته به میزان فنجان، این دستگاه می تواند تا 10 فنجان قهوه را نیز آماده کند. دستگاه قهوه ساز KitchenAid Classic بیش از 30 دقیقه قهوه را گرم نگه می دارد، اما در مقابل زمان زیادی می برد تا قهوه دم بکشد.

دستگاه قهوه ساز Breville The Oracle Touch

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه دانه به فنجان
  • کف ساز شیر: توکار
  • تعداد نوشیدنی: 4 عدد

این دستگاه برنامه های زیادی دارد که با استفاده از آن ها می توانید انواع نوشیدنی ها با قهوه را آماده کنید. از جمله معایب Breville The Oracle Touch فضای زیادی است که اشغال نموده و نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار نیز گران تر است. کار با این دستگاه بسیار آسان است و کافی است دانه های قهوه را داخل آسیاب ریخته و با انتخاب برنامه مورد نظرتان خوش طعم ترین نوشیدنی را آماده کنید.

دستگاه قهوه ساز Nespresso Vertuo Next

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه غلاف تک سرویس
  • کف ساز شیر: ندارد
  • تعداد نوشیدنی: 5 عدد

این دستگاه کاربری بسیار آسانی دارد و می تواند تا 5 نوشیدنی را در میزان های مختلف آماده کند، اما یکی از معایب آن، گران بودن غلاف ها یا بسته های قهوه ای است که استفاده می شوند. به این ترتیب گاهی تهیه غلاف ها می تواند حتی گران تر از خود دستگاه برای شما تمام گردد. با توجه به نوع غلاف می توانید قهوه ای صاف با کرمی غلیظ در بالای آن داشته باشید.

دستگاه قهوه ساز Smeg Drip Filter Coffee Machine

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه قهوه ساز فیلتر قطره ای
  • کف ساز شیر: ندارد
  • تعداد نوشیدنی: بسته به میزان فنجان

این دستگاه میزان زیادی قهوه درست می نماید و به مدت 40 دقیقه نیز قهوه را گرم نگه می دارد. با توجه به ابعاد، این مدل از قهوه ساز اسمگ، جای زیادی را اشغال می نماید اما جزو یکی از برترین برندهای قهوه ساز در سال 2022 است. اگر هوادار قهوه آسیاب شده هستید، دستگاه قهوه ساز قطره ای اسمگ می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

دستگاه قهوه ساز DeLonghi Dedica Style EC685

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه اسپرسو ساز
  • کف ساز شیر: دارد
  • تعداد نوشیدنی: 2 عدد

این مدل از قهوه ساز دلونگی، جمع وجور بوده و فضای زیادی اشغال نمی نماید و از طرفی کاربری بسیار ساده ای دارد. این دستگاه یک قهوه عالی با کرمی غلیظ فراوری می نماید و کف ساز شیر نیز دارد پس علاوه بر اسپرسو می توانید انواع دیگر قهوه را نیز آماده کنید.

برای تماشا آگهی های قهوه ساز در وبلاگ خطاطی کلیک کنید

حرف آخر در خرید قهوه ساز

اگر دنبال یک دستگاه قهوه ساز برای خانه هستید، 7 دستگاهی که معرفی گردید، جزو یکی از برترین برندهای قهوه ساز در سال 2022 هستند که می توانید آن ها را بخرید. در هر مورد، اطلاعات کاملی از امکانات دستگاه در اختیارتان نهاده شد تا راحت تر بتوانید دستگاه مناسب را انتخاب کنید.

همان طور که مطالعه کردید، این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و از یک دستگاه اسپرسوساز ساده تا یک دستگاه حرفه ای با برنامه های مختلف را شامل می شوند. بعضی از دستگاه های قهوه ساز بسیار گران و در عین حال بزرگ هستند که بیشتر برای کافی شاپ ها کاربرد دارند. بنابراین با توجه به احتیاج خود، برندی که برترین کارایی را دارد، برای خانه خود بخرید. شما برای خرید دستگاه قهوه ساز خانگی چه معیارهایی را در نظر می گیرید؟

آگهی های انواع قهوه ساز را در وبلاگ خطاطی ببینید
منبع: دیوار

به "برترین برندهای قهوه ساز در سال 2022 را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای قهوه ساز در سال 2022 را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید