کوشش می کنیم امتیازات خانگی به راحتی از دست نرود

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی چیپس کامل مشهد گفت: 5 بازیکن نو به تیم ما اضافه شده اند که طبیعتا هماهنگی آنان با تیم کمی زمان می برد.

کوشش می کنیم امتیازات خانگی به راحتی از دست نرود

محسن جنگی در جمع وبلاگ خطاطی پس از تساوی تیمش مقابل شهروند ساری در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: 2 بازی ابتدای فصل را باید کنار بگذاریم. پس از آن 2 بازی 50 روز تمرین داشتیم و 2 بازی محبت آمیز برگزار کردیم. شناختی از شهروند نداشتیم و می دانستیم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: شهروند فوتسال خوبی به نمایش گذاشت و با یک دفاع تیمی خوب، روی دو حمله توانستند 2 گل به ثمر برسانند. متاسفانه توپ های ما به گل تبدیل نشد و هرچه زدیم به در بسته خوردیم. باید خیلی بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم در طول فصل نتیجه بگیریم.

سرمربی چیپس کامل مشهد در مورد از دست دادن امتیازات خانگی گفت: به علت از دست دادن امتیازات خانگی متضرر خواهیم شد. هرچند شهروند با تیمی ناقص و جوان در این بازی حاضر شده بود، اما یکی از تیم های معتبر لیگ برتر است. کوشش خواهیم کرد تا این اتفاق مجددا در مشهد تکرار نشود.

جنگی در مورد برنامه چیپس کامل برای ادامه لیگ برتر بیان نمود: در هفته آینده با نماینده کلاردشت بازی خواهیم داشت. یک روزی ریکاوری و 3 جلسه تمرین خواهیم داشت. سعی داریم بررسی خوبی از زندی بتن داشته باشیم تا بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم.

وی در مورد ارزیابی اش از شرایط تیم و بازیکنان اسم کرد: به غیر از 2 بازی نخست، در تعطیلات لیگ برتر 5 بازیکن تازه به تیم ما اضافه شده اند و طبیعتا هماهنگی آنان با تیم کمی زمان می برد. باید کوشش و تمرین کنیم تا امتیازات خانگی را از دست ندهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کوشش می کنیم امتیازات خانگی به راحتی از دست نرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش می کنیم امتیازات خانگی به راحتی از دست نرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید