توافق با معارضین پروژه بزرگراه شهید بروجردی

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرگزاری خبرنگاران-در پی بازدید اخیر معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از فرایند اجرایی پروژه بزرگ احداث بزرگراه شهید بروجردی در منطقه 18، اولین جلسه راهبری این پروژه با حضور همه مراجع ذی ربط برگزار گردید.

توافق با معارضین پروژه بزرگراه شهید بروجردی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خطاطی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18، پس از بازدید معاون فنی و عمران و معاون هماهنگی امور منطقه ها شهرداری تهران از فرایند اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی، مقرر شد جلسات منظمی برای راهبری و پایش فرایند اجرایی و در جهت تسریع امور با حضور مراجع ذی صلاح در منطقه، شهرداری تهران و پیمانکاران برگزار گردد. به همین دلیل، اولین جلسه راهبری با حضور عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، یعقوب هوشیار شهردار منطقه 18 و جمعی از معاونان و مدیران معاونت فنی و عمران و نیز مدیران منطقه18 و پیمانکاران و نمایندگان شرکتهای آب و فاضلاب، برق و گاز تشکیل و موضوعات مرتبط با پروژه مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با برقراری جلسات راهبری قرار است تا موضوعاتی در مورد پروژه های منطقه 18 از جمله پروژه بزرگ احداث بزرگراه شهید بروجردی به صورت جدی آنالیز گردد و به طور کلی بناست با تدوین برنامه زمانبندی به وسیله معاونت عمرانی، کلیه پروژه ها در زمان معین شده به بهره برداری برسد.

یعقوب هوشیار شهردار منطقه 18 در این جلسه گفت: شهرداری منطقه 18 با تمام توان و قدرت پای کار است تا هرچه سریعتر پروژه های منطقه بخصوص پروژه 76 متری شهید بروجردی را به اتمام برسد.

او با بیان اینکه بزرگراه 76متری شهید بروجردی دارای چند ملک معارض بوده است، گفت: توانستیم توافقاتی در جهت برطرف معارضین داشته باشیم و نباید فرصت ها را از دست بدهیم و امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن در جهت تسهیل تردد و دسترسی جنوب غرب به شمال مرکز برای شهفرایندان، شاهد بهره برداری از پروژه باشیم.

در ادامه این جلسه شهردار منطقه 18 درباره اهمیت پروژه گره گشایی از چهارراه قهوه خانه گفت: این چهارراه یکی از تقاطع های پرتردد منطقه است، وجود گلزار شهدای یافت آباد در بلوار ابراهیم آباد از یک سو و وجود درمانگاه خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه جنوب غرب تهران، دادسرای شهید مطهری، اداره آب، برق و دیگر سازمانها و بوستان قائم در بلوار معلم از سوی دیگر باعث افزایش بار ترافیکی تقاطع بلوار معلم و بلوار الغدیر (چهارراه قهوه خانه) شده است.

در چنین شرایطی ایجاد تقاطع غیر همسطح (زیرگذر) در این تقاطع می تواند جریان ترافیک را در دو جهت روان کند و گره ترافیکی را بگشاید.

لازم به ذکر است؛ با توجه به درخواست اعلام برنامه زمان بندی از سوی همه مراجع ذی ربط در احداث پروژه شهید بروجردی، بناشد جلسه دیگری در آینده نزدیک جهت آنالیز جداول زمانی و موضوعات پیرامون تشکیل گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "توافق با معارضین پروژه بزرگراه شهید بروجردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق با معارضین پروژه بزرگراه شهید بروجردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید