خرید شارژ ایرانسل و همراه اول بدون نیاز به اینترنت!

به گزارش وبلاگ خطاطی، خرید شارژ با استفاده از سرویس ها و سایت های مختلفی امکان پذیر است اما برای خرید شارژ ایرانسل و همراه اول بدون نیاز به اینترنت چه کنیم؟

خرید شارژ ایرانسل و همراه اول بدون نیاز به اینترنت!

شارژ تلفن همراه تان تمام شده و به اینترنت دسترسی نداشته و امکانمراجعه به فروشگاه ها یا دستگاه های خود پرداز را ندارید؟ نیاز به خرید شارژ دارید؟ دوست دارید سیم کارتدوست خودتان را بدون اینکه مطلع گردد، شارژ کنید؟ همه این کارها با استفاده ازسرویس USSD و ازطریق تلفن همراه چه هوشمند باشد و چه معمولی میسر است. برای آشنایی با این سرویس ونحوه استفاده از آن خواندن مقاله را ادامه دهید. برای استفاده از سرویس های USSD نیازی بهنصب اپلیکیشن نیست و تنها کافی است رمز دوم کارت بانکی خود را در اختیار داشتهباشید. برای استفاده از این سرویس مراحل زیر را طی کنید :

1. در تلفن خود ابتدا عبارت *733#را شمارهگیری نموده و دکمه سبز رنگ تماس را فشار دهید. توجه داشته باشید که در کل رونداستفاده از این سرویس باید اعداد را بصورت انگلیسی وارد نمایید، نه فارسی .

2. سپس با وارد کردن یکی از شماره های 1 تا 3 زبان را از میان گزینه هایفارسی، انگلیسی و فینگلیش انتخاب نمایید. در برخی از تلفن های معمولی که پشتیبانیمناسبی از زبان فارسی ندارند، این مرحله نمایش داده نمی گردد و به صورت پیش فرضحالت فینگلیش انتخاب می گردد .

3. در این مرحله، منوی امکانات این سرویس از جمله نمایش موجودی حساببانکی، خرید کارت شارژ، پرداخت، خرید، نیکوکاری یا تنظیمات نمایش داده می گردد.برای خرید شارژ عدد 2 را وارد کنید .

4. در این مرحله می توانید شماره موبایلی که از طریق آن به سرویس *733#متصل شده اید را انتخاب نموده یا شماره موبایل دیگری که قصد شارژ آنرا دارید، وارد کنید. اگر قصد شارژ همین موبایل خود را دارید عدد 1 را شماره گیریکنید در غیر اینصورت شماره کامل موبایل مد نظر خود را وارد نمایید .

5. در این مرحله 4 مبلغ 10 هزار، 20 هزار، 50 هزار و 200 هزار ریال برایشارژ نمایش داده می گردد که با عداد 1 تا 4 قابل انتخاب هستند. عدد مربوط به مبلغمورد نظر خود شماره گیری کنید .

6. سپس شماره کارت بانکی شما درخواست می گردد، شماره 16 رقمی کارت خود رابدون درنظر دریافت خط تیره وارد کنید و در مرحله آخر نیز رمز دوم خود را وارد کنید.برای دریافت رمز دوم تنها کافی است یک بار به دستگاه های خود پرداز بانک مراجعهنمایید. مرحله خرید شارژ به انتها رسید و حالا مبلغ خریداری شده از حساب تان کسرگردیده و بلافاصله به شارژ سیم کارتتان اضافه شده است .

گردآوری: مجله اینترنتی وبلاگ خطاطی

منبع: setare.com

به "خرید شارژ ایرانسل و همراه اول بدون نیاز به اینترنت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید شارژ ایرانسل و همراه اول بدون نیاز به اینترنت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید