رونمایی از عینک هوشمند نو Titan EyeX

به گزارش وبلاگ خطاطی، +Titan Eye اولین سری از عینک های هوشمند خود را در اوایل این هفته عرضه کرد. این عینک هوشمند دارای اسپیکر های open-ear، کنترل های لمسی و سیستم های ردیابی تناسب اندام می باشد.

رونمایی از عینک هوشمند نو Titan EyeX

به گزارش وبلاگ خطاطی، این محصول با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS سازگار است و از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می نماید. بعلاوه دارای یک ردیاب داخلی و استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب می باشد. Titan EyeX با یک بار شارژ تا 8 ساعت دوام می آورد. این عینک هوشمند از یک پردازنده کوالکام نامشخص استفاده می نماید. اسپیکر های open-ear نیز ناوبری مبتنی بر صدا و اعلان های صوتی را ارائه می دهند.

این عینک هوشمند که در 5 ژانویه راه اندازی شد با قیمت 11,198 روپیه با رنگ فریم مشکی عرضه می گردد ومی توان آن به وسیله وب سایت رسمی یا به وسیله فروشگاه های خرده فروشی +Titan Eye خریداری کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، Titan EyeX دارای بلوتوث نسخه 5 برای اتصال به دستگاه های مجهز به اندروید و iOS است. این عینک بعلاوه دارای یک برنامه برای هر دو سیستم عامل می باشد. اسپیکر های این عینک هوشمند دارای عملکرد استریو بی سیم (TWS) است. این ویژگی کار Titan EyeX را برای استفاده در فضای باز آسان می نماید، زیرا کاربر می تواند در حالی که حواسش به محیط اطراف است، به موسیقی نیز گوش دهد.

فناوری Clear Voice Capture (CVC) سبب می گردد تا سطوح صدا را بر اساس نویز محیط و با کیفیت مناسب تنظیم نماید. این عینک هوشمند دارای ویژگی های ردیابی تناسب اندام می باشد و با استفاده از گام شمار، امکان مقدار گیری کالری ها، قدم ها و مسافت را خواهد داشت. این عینک هوشمند دارای قابلیت لمسی برای پخش، پرش، مکث و جلوگیری نیز می باشد.

منبع: gadgets

منبع: فرارو

به "رونمایی از عینک هوشمند نو Titan EyeX" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از عینک هوشمند نو Titan EyeX"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید