برترین بلوتوث اسپیکر قابل حمل برای سفر کدام است؟

به گزارش وبلاگ خطاطی، بلوتوث اسپیکر انکر

موسیقی زمان و مکان نمی شناسد و شاید بتوان گفت تنها آوایی در دنیاست که همواره شنیدنش خوش است. افرادی هستند که دوست دارند در هر زمان و مکانی موسیقی را همراه خود نمایند حتی در هنگام سفر. اسپیکرهای قابل حمل زیادی تا حالا برای افراد توریست ساخته شده است اما علیرغم کیفیت خوبی که ممکن است داشته باشند، عیب بزرگ همه آنها، سایز بزرگ آنهاست. اسپیکر انکر یکی از برترین و با کیفیت ترین بلوتوث اسپیکرهایی است که تا حالا معرفی شده است. با خبرنگاران همراه باشید و از این اسپیکر بیشتر بدانید:

برترین بلوتوث اسپیکر قابل حمل برای سفر کدام است؟

معرفی بلوتوث اسپیکر انکر (Anker Bluetooth Speaker)

خیلی ها دوست دارند تا در طول سفر هم موسیقی را همراه خود نمایند بخصوص در مواقعی که قرار است به آغوش طبیعت بروند، آوای موسیقی را با جلوه زیبای طبیعت یکی نموده و خود را در آن غرق نمایند. بلوتوث اسپیکر انکر به علت ویژگی های خیلی خاص و خوبی که دارد می تواند این احتیاج شما را برآورده کند. وزن 82 گرمی آن باعث شده تا به یک دستگاه بسیار سبک و جمع و جور تبدیل گردد و در عین حال قدرت و کیفیت صدای خود را هم حفظ کند. علیرغم کوچک بودن آن، صدایی خروجی این اسپیکر، حیرت زده تان می نماید.

یکی از بزرگترین مزیت های این بلوتوث اسپیکر، جمع و جور بودن آن است اینکه خیلی راحت در جیب جا می گیرد و در نتیجه احتیاجی به نگرانی برای حمل و نقل آن نیست و در واقع برای افرادی که تحرک زیادی دارند بسیار مناسب است.

جنس اسپیکر انکر از آلیاژ آلومینیوم است که سبکی اش را مدیون جنس بسیار خوبش است. در صورتی که سیم اتصال بلوتوث را به آن وصل کنید، تا 10 متر برد خواهد داشت.

مشخصات بلوتوث اسپیکر انکر

علاوه بر ویژگی هایی که درباره جنس آن در بالا گفته شد، این بلوتوث برای شارژ شدن به 1.5 ساعت زمان احتیاج دارد که با یک دور شارژ کامل 5 ساعته می تواند تا 4 الی 5 ساعت متوالی، موسیقی پخش کند. ابعاد این بلوتوث اسپیکر، 33 × 54× 54 میلی متر است و وزنی 82 گرمی دارد.

جالب است بدانید در ساخت این بلوتوث اسپیکر، از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها استفاده شده است تا بتوان علاوه بر پخش موسیقی با کیفیت عالی، یک ارتباط با کیفیت و سریع هم داشت.

بلوتوث اسپیکر انکر در رنگ های مختلف صورتی، بژ، طوسی و نقره ای وجود دارد که می توانید متناسب با سلیقه تان رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. قیمت این بلوتوث اسپیکر، 28.44 دلار است و در حال حاضر در بازار ایران هم عرضه می گردد.

منبع: anker.com

منبع: الی گشت

به "برترین بلوتوث اسپیکر قابل حمل برای سفر کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بلوتوث اسپیکر قابل حمل برای سفر کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید