رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مختلف کشور

به گزارش وبلاگ خطاطی، براساس آخرین هشدار سازمان هواشناسی با رشد ابر های همرفتی از امروز تا پنجشنبه در بیشتر نقاط کشور رگبار باران پیش بینی می شود.

رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مختلف کشور

به خبرنگار، براساس آخرین هشدار سازمان هواشناسی با رشد ابر های همرفتی، امروز رگبار و رعدوبرق در استان های مازندران، گلستان، ارتفاعات سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

این رگبار باران فردا در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات سمنان، مازندران، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان و چهارشنبه در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات استان های زنجان، قزوین، البرز، مازندران، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان پیش بینی می شود.

  • شرایط آب و هوا در 9 تیر؛ بارش پراکنده باران در ارتفاعات البرز

همچنین رگبار باران روز پنجشنبه در ارتفاعات گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان رخ خواهد داد.

یکی از اثرات این مخاطره بالا آمدن ناگهانی سطح آب مسیل ها و رودخانه ها و برخورد صاعقه است.

توصیه می شود هموطنان از تردد و توقف در کنار رودخانه ها و مسیل ها اجتناب و و احتیاط لازم در صعود به ارتفاعات را به عمل آورند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مختلف کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مختلف کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید