زمان ثبت نام داوطلبان سهمیه استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی اعلام شد

به گزارش وبلاگ خطاطی، زمان ثبت نام داوطلبان سهمیه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی اعلام شد.

زمان ثبت نام داوطلبان سهمیه استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ خطاطی، کلیه متاقضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط، که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام و کد رھگیری دریافت نموده اند، ضروری است از 12 لغایت 14 مرداد ماه 99 به وسیله سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام این سھمیه با انتخاب گزینه الف اقدام نمایند.

افراد متقاضی سھمیه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که پیروز به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند، باید طی زمان اعلام شده ابتدا ثبت نام اولیه را انجام دھند. برای این کار گزینه ب را انتخاب نموده و ثبت نام را نھایی نموده و کد رھگیری دریافت نمایند. سپس در ھمان زمان به وسیله گزینه الف با وارد کردن کد رھگیری نسبت به ثبت نام استعداد درخشان اقدام نمایند.

مرحله ب فقط یکبار انجام پذیر بوده و قابل ویرایش نیست. ولی مرحله الف قابل ویرایش خواهد بود. همچنین کلیه افراد متقاضی استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون باید از 19 مرداد ماه لغایت 22 مرداد مکاه 99 جھت ثبت نام در دانشگاه و معرفی به مرکز سنجش آموزش پزشکی، به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

انتخاب رشته محل ھمزمان با سایر داوطلبین عادی در تاریخ ھای اعلام شده در سامانه مرکز سنجش خواھد بود. البته ھر گونه تغییر در زمان ھای یاد شده به وسیله سامانه مرکز سنجش اطلاع رسانی می گردد. تغییر سھمیه استعداد درخشان پس از معرفی دانشگاه و ثبت در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکیامکان پذیر نخواهد بود.

گفتنی است؛ در صورت ھرگونه تغییر در مراحل، زمان یا فرایند موجود، مراتب به وسیله ھمین سامانه اطلاع رسانی خواھد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زمان ثبت نام داوطلبان سهمیه استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام داوطلبان سهمیه استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید