سرپرست تیم ملی: بازی محبت آمیز نداشتن نظر اسکوچیچ بود، لیگ بازیکنان را در کوران مسابقات نگه داشت

به گزارش وبلاگ خطاطی، سرپرست تیم ملی می گوید اگر قرار بود بازیکنان درباره برنامه های تیم ملی نظر بدهند، آن ها سرمربی تیم می شدند.

سرپرست تیم ملی: بازی محبت آمیز نداشتن نظر اسکوچیچ بود، لیگ بازیکنان را در کوران مسابقات نگه داشت

به گزارش وبلاگ خطاطی، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) ملی پوشان در کیش اظهار کرد: ما تنها تیمی در مسابقات هستیم که باید چهار مسابقه در زمان کوتاهی انجام دهیم. شما از دید خودتان می گویید که چرا بازی محبت آمیز نداشتیم. ما پیشنهادهای خوبی برای بازی محبت آمیز داشتیم ولی آقای اسکوچیچ به خاطر فشردگی مسابقات و احتمال مصدومیت تصمیم گرفت بازی محبت آمیز نکنیم. اگر ما سه بازی رسمی داشتیم حتما بازی محبت آمیز می کردیم. به هر حال ما باید تابع تصمیمات سرمربی باشیم و او نظرش این بود چون باید چهار بازی کنیم، بازی محبت آمیز نداشته باشیم.

او درباره نظر بعضی بازیکنان برای برگزاری بازی محبت آمیز، گفت: اگر قرار بود بازیکن تصمیم بگیرد که او را سرمربی تیم می کردیم. باید به تصمیم سرمربی احترام گذاشت.

سرپرست تیم ملی در پاسخ به این سوال آیا بهتر نبود لیگ زودتر تعطیل می شد، شرح داد: سازمان لیگ با فدراسیون و اسکوچیچ هماهنگ بود. اتفاقا به نظرم برگزاری لیگ باعث شد که بازیکنان در کوران مسابقات باشند و به تمرین بیایند.

خورشیدی در سرانجام درباره برنامه سفر تیم ملی به بحرین گفت: پرواز فردا حدود دو بعد از ظهر است و مستقیم به منامه می رویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرپرست تیم ملی: بازی محبت آمیز نداشتن نظر اسکوچیچ بود، لیگ بازیکنان را در کوران مسابقات نگه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست تیم ملی: بازی محبت آمیز نداشتن نظر اسکوچیچ بود، لیگ بازیکنان را در کوران مسابقات نگه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید