صنعت نفت در آستانه انصراف از جام حذفی

به گزارش وبلاگ خطاطی، بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به علت پرداخت نشدن 7 ماه از حقوق شان حاضر به سفر به خرم آباد برای ملاقات با خیبر در جام حذفی نشدند.

صنعت نفت در آستانه انصراف از جام حذفی

به گزارش وبلاگ خطاطی، در حالی که دو تیم فوتبال خیبر خرم آباد و صنعت نفت آبادان باید از ساعت 14 روز دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر هم قرار بگیرند، بازیکنان صنعت نفت حاضر به پرواز به لرستان نشدند و این تیم در آستانه انصراف از جام حذفی فوتبال ایران قرار گرفته است.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که شاگردان علیرضا منصوریان، به علت اعتراض به 7 ماه حقوق نگرفتن شان در این تیم این تصمیم را گرفتند و پس از هفته ها صحبت کردن در این مورد، تصمیم قاطع گرفتند. صبح امروز(یک شنبه) دو تن از اعضای هیات رییسه باشگاه صنعت نفت آبادان به هتل محل اسکان این تیم رفتند تا با بازیکنان صحبت نمایند و وعده ای دیگر برای دریافت مطالبات شان بدهند اما این بار بازیکنان صنعت نفت زیر بار این موضوع نرفتند و حاضر به سفر به خرم آباد نشدند.

در حالی که صنعت نفت آبادان برای پرواز ساعت 12 امروز تهران به خرم آباد، بلیت داشتند اما حاضر به سفر نشدند تا حالا برگزاری ملاقات این تیم برابر خیبر در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صنعت نفت در آستانه انصراف از جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت در آستانه انصراف از جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید