عرضه گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ در آینده نزدیک

به گزارش وبلاگ خطاطی، شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی A13 5G را به زودی در هند عرضه می نماید. فراوری این گوشی در کارخانه Greater Noida این شرکت شروع شده است. گوشی سامسونگ گلکسی A13 5G یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های 5G این شرکت است.

عرضه گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ در آینده نزدیک

به گزارش وبلاگ خطاطی، گوشی سامسونگ گلکسی A13 5G قرار است به زودی در هند عرضه گردد و فراوری آن در کارخانه Greater Noida این شرکت در حال اجرا است. وبسایت خبری هندی 91mobiles از منابع موثق دریافته است که فراوری این گوشی در هند آغاز شده است. این بدان معنی است که می توانید در هفته های آینده منتظر عرضه آن باشید.

گوشی Samsung Galaxy A13 5G همانطور که از نامش پیداست نسخه 5G گلکسی A13 است که در اوایل ماه مارس عرضه شد. مدل 5G دارای چیپست MediaTek Dimensity 700 و دوربین 50 مگاپیکسلی است. مسلما با آغاز فراوری در هند، زمان زیادی نمی گذرد که شرکت سامسونگ تاریخ عرضه گلکسی A13 5G را اعلام کند.

انتظار می رفت که شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی A13 5G را در ماه فوریه در بازار هند عرضه کند، اما به نظر می رسد این عرضه با تاخیر همراه بوده است. در حالی که در حال حاضر انتظار می رود عرضه این گوشی در ماه مارس باشد، باز هم دقیقا تعیین نیست چه زمانی این دستگاه را خواهیم دید. جالب اینجاست که شایعه شده است که نسخه 4G نیز در بازار هند عرضه خواهد شد. این امکان وجود دارد که سامسونگ هر دو دستگاه را تقریباً همزمان راه اندازی کند.

گوشی Samsung Galaxy A13 5G که در ماه دسامبر 2021 در ایالات متحده عرضه شد، یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های 5G سامسونگ است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی +HD با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. سامسونگ گلکسی A13 5G از چیپست MediaTek Dimensity 700 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می نماید و از قابلیت ارتقا تا 1 ترابایت به وسیله کارت microSD نیز پشتیبانی می نماید.

سامسونگ گلکسی A13 5G از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده می نماید که با دو سنسور 2 مگاپیکسلی، یکی برای عمق و دیگری برای عکس های ماکرو همراه است. در پنل جلویی نیز این گوشی دارای یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که در زیر یک بریدگی V شکل قرار گرفته است. این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ 15 واتی پشتیبانی می نماید. گزینه های اتصال شامل پشتیبانی 5G، پورت Type-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و موارد دیگر است.

در خصوص قیمت هم حدس هایی شده است. گوشی سامسونگ گلکسی A13 5G در ایالات متحده با قیمت 249 دلار عرضه شد. ما انتظار داریم قیمت این گوشی 5G در بازار هند در مقایسه با قیمت آمریکا کمتر باشد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "عرضه گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید