مستند رؤیاهای خالکوبی شده با حمایت ایرانسل درخشید

به گزارش وبلاگ خطاطی، فیلم رؤیاهای خالکوبی شده، مستندی که با حمایت ایرانسل ساخته شده و روایتگر کوشش چند نوجوان عاشق فوتبال برای رسیدن به فوتبال حرفه ای است، توانست علاوه بر نامزدی جایزه در چهار رشته، دیپلم افتخار هیأت دوران جشن مستقل سینمای مستند ایران را دریافت کند.

مستند رؤیاهای خالکوبی شده با حمایت ایرانسل درخشید

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این مستند، روایتی مجذوب نماینده از چند نوجوان عاشق فوتبال از شهرهای مختلف ایران است که با شرکت در کمپ های استعدادیابی مشترک ایرانسل و لالیگا (سازمان لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا)، با هم رقابت می نمایند تا بتوانند برای آموزش فوتبال زیر نظر مربیان حرفه ای، به اسپانیا بروند.

رؤیاهای خالکوبی شده، در دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران، توانست در چهار بخش برترین کارگردانی برای مهدی گنجی، برترین فیلمبرداری برای محمد حدادی، برترین تدوین برای امیر ادیب پرور و برترین فیلم، نامزد جایزه گردد و در آیین خاتمهی این جشن، که شامگاه آدینه 15 مرداد ماه 1400، به صورت نیمه حضوری و آنلاین برگزار گردید، دیپلم افتخار هیأت داوران در بخش برترین مستند را در رقابت با 19 مستندِ بلندِ راه یافته به جشنواره، دریافت کند.

این مستند که با حمایت ایرانسل و با تهیه نمایندگی بهزاد توکلی و مهدی گنجی ساخته شده، پیش از این در جشنواره فیلم فجر هم نامزد برترین مستند سال و در چهاردهمین جشنوارۀ سینما حقیقت، در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شده بود.

با توجه به برگزار نشدن جشن مستقل سینمای مستند ایران در سال 1399 به علت شیوع بیماری کرونا، جشنوارۀ سال جاری شاهد رقابت فشردۀ فیلم های مستند تولیدی سینمای ایران در سه سال گذشته بود.

کمپ های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا، پیرو تفاهم نامه میان ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا لالیگا و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و هم بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان، طی سال های 1396 تا 1398 برگزار گردید.

طی دوره های شش گانه برگزاری این کمپ، در مجموع بالغ بر 5000 ویدیو به ایرانسل ارسال شد که هیأت داورانی متشکل از پیشکسوتان فوتبال ایران، از جمله احمدرضا عابدزاده، فرشاد پیوس، محسن خلیلی، خسرو حیدری، علیرضا مرزبان، مهدی پاشازاده، رحمان رضایی و کتایون خسرویار این ویدیوها را آنالیز کردند.

6 دورۀ این کمپ استعدادیابی، با حضور بازیکنان و سفیران لالیگا نظیر لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا، گایزکا مندیتا و کریستین کارمبو، در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوت تیم ملی و باشگاه های ایران برگزار گردید و 420 نوجوان مستعد، پس از طی مراحل آموزشی لازم، گواهینامۀ حضور در کمپ را دریافت کردند.

در خاتمه کمپ های شش گانه هم، فوتبالیست های نوجوان منتخب 6 دوره، برای بازدید از لیگ فوتبال اسپانیا و انجام چند بازی تدارکاتی، در قالب یک تیم 17 نفره، شامل نوجوانانی از اهالی شهرهای سرباز (استان سیستان و بلوچستان)، اصفهان، رضوانشهر، مس سرچشمه، تهران، تالش، مشهد، بابل، جویم، دوگنبدان، میاندوآب، آبادان و تبریز، به کشور اسپانیا اعزام شدند.

انجام سه بازی محبت آمیز با تیم های نوجوانان خیرونا، اتلتیکومادرید و لگانس، بازدید از شهرهای بارسلون و مادرید، حضور در استادیوم های نیوکمپ، سانتیاگوبرنابئو و واندا متروپولیتانو، بازدید از مقر لالیگا و دیدار و تمرین با سفیر لالیگا، تماشای یکی از مسابقات لالیگا میان تیم های لگانس و ویارئال و آشنایی با امکانات حرفه ای فوتبال اسپانیا از جمله برنامه های این اردوی تدارکاتی بود.

2121

منبع: خبرآنلاین

به "مستند رؤیاهای خالکوبی شده با حمایت ایرانسل درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستند رؤیاهای خالکوبی شده با حمایت ایرانسل درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید