هفته خوش یمن برای مهاجمان سابق پرسپولیس در پرتغال

به گزارش وبلاگ خطاطی، مهدی طارمی و علی علیپور که زمانی تشکیل دهنده زوج خط حمله پرسپولیس بودند، در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال برای تیم هایشان گلزنی کردند.

هفته خوش یمن برای مهاجمان سابق پرسپولیس در پرتغال

به گزارش وبلاگ خطاطی، هفته بیست و ششم لیگ فوتبال پرتغال برای لژیونرهای ایرانی شاغل در این لیگ خوش یُمن بود.

تیم ماریتیمو در روزی که علی علیپور و امیر عابدزاده مهاجم و دروازه بان ایرانی را در ترکیب اصلی داشت پیروز شد با یک گل برابر فارنسی به گل برسد.

تک گل این بازی توسط علی علیپور در نیمه نخست به ثمر رسید. علیپور از ابتدای حضورش در تیم ماریتیمو در این فصل پیروز به گلزنی نشده بود و با باز کردن دروازه فارنسی، علاوه بر کسب سه امتیاز حیاتی برای تیمش، طلسم ناکامی هایش را در پرتغال شکست.

علیپور در شرایطی به برد تیمش در این روزهای حساس یاری کرد که ساعاتی بعد از او، مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو هم توانست برابر توندلا گلزنی کند.

پورتو در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال به مصاف توندلا رفت و با دو گل به پیروزی رسید. طارمی که در این مسابقه نیمکت نشین بود، در 20 دقیقه انتهای به میدان رفت و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

این گل برای طارمی اهمیت ویژه ای داشت. او در هشت بازی گذشته با لباس پورتو (با احتساب بازی تیم ملی ایران مقابل سوریه 9 بازی) گلی به ثمر نرسانده بود و طلسم گل نزدن هایش طولانی و طولانی تر می شد. او حالا در لیگ پرتغال 10 گُله شده است و می تواند نیم نگاهی هم به کسب عنوان آقای گلی در هشت بازی باقی مانده پرتغال داشته باشد.

علیپور و طارمی زمانی تشکیل دهنده خط حمله تیم پرسپولیس در لیگ ایران بودند و حالا با هم در یک روز، خوشبختی با تیم هایشان در پرتغال را تجربه می نمایند. علیپور در فصل اول حضورش در پرتغال چالش عظیم تری نسبت به طارمی داشت و با زمان اندک بازی کردن در ماریتیمو، در نهایت در هفته بیست و ششم پیروز شد نخستین گلش را در این تیم ثبت کند. با این حال فرایند رو به رشد این مهاجم نشان می دهد در صورت حفظ آمادگی و اعتماد بیشتر سرمربی ماریتیمو می تواند به تدریج جای خود را در لیگ پرتغال باز کند.

در این هفته از مسابقات لیگ پرتغال نباید از کنار نام امیر عابدزاده دروازه بان ماریتیمو هم عبور کرد. امیر برای دومین هفته متوالی عملکرد درخشانی در ماریتیمو داشت؛ تا جایی که در انتها بازی با فارنسی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

او یکی از ارکان اصلی کم گل خوردن ماریتیمو در مسابقاتی بوده که شاید بدون او پذیرای گلهای بیشتری می بود.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

به "هفته خوش یمن برای مهاجمان سابق پرسپولیس در پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته خوش یمن برای مهاجمان سابق پرسپولیس در پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید