هنرنمایی تسلا در صحنه عجیب ترین تصادف آمریکا

به گزارش وبلاگ خطاطی، یک تصادف عجیب و غریب از طریق دوربین تسلا ضبط شده است، که در عین حال عملکرد سیستم اتوپایلوت تسلا در جلوگیری از تصادف را به نمایش گذاشته است.

هنرنمایی تسلا در صحنه عجیب ترین تصادف آمریکا

این تصادف در بزرگراه 118 نزدیک لس آنجلس در کالیفرنیا رخ داده است. خودروی کیا سول که در حال حرکت بوده،ناگهان چرخ شورولت سیلورادو را در جلوی خود می بیند و اتفاقات دیگری در ادامه رخ می دهد.چرخ شل سیلورادو دوباره به صحنه جنایت بازمی شود و بار دیگر با عقب کیا برخورد می کند.

نکته جالب این است که طبق گفته فردی که پشت فرمان تسلا بوده،راننده کیا سول که تنها سرنشین بوده است،بدون هیچ آسیب جدی از خودرو خارج شد!

نکته جالب دیگر این است که سیستم اتوپایلوت تسلا سریعا تغییر موقعیت می دهد تا به تایر جدا شده برخورد نکند!

سیستم خودران تسلا

اتوپایلویت (راننده اتوماتیک) تسلا از بحث برانگیزترین فناوری های دنیای خودرو است.

در این سیستم هوشمند با مجموعه ای از حسگرها با کنترل گاز و ترمز، فاصله ایمن خودروی تسلا را در ترافیک از خودروهای جلویی حفظ می شود و با کنترل مداوم فرمان، ماشین بین خطوط نگه داشته می شود.

بر اساس ادعای کمپانی تسلا، سیستم اتوپایلوت این شرکت از 40 تصادف در روز به دلیل خطای راننده جلوگیری می کند. با استفاده از قابلیت تشخیص محیط خارجی و سیستم عامل راننده، خودرو می تواند عملکرد نادرست راننده را تشخیص دهد. این سیستم از ویژگی های ایمنی استاندارد نیز پشتیبانی می کند و می تواند با پشتیبانی از ترمز اضطراری و اجتناب از موانع، از برخوردهای متعدد جلوگیری کند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید

به "هنرنمایی تسلا در صحنه عجیب ترین تصادف آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرنمایی تسلا در صحنه عجیب ترین تصادف آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید