چرا گل محمدی جای اسکوچیچ را گرفت؟، نقش یک مدیر عالی رتبه و استقلال!

به گزارش وبلاگ خطاطی، بعد از جدایی کالدرون از پرسپولیس دراگان اسکوچیچ گزینه راهنمایی سرخ پوشان شد اما در نهایت یحیی گل محمدی جای سرمربی آرژانتینی سرخ پوشان را گرفت.

چرا گل محمدی جای اسکوچیچ را گرفت؟، نقش یک مدیر عالی رتبه و استقلال!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خطاطی، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در بخشی از صحبت هایش در برنامه فوتبال برتر به این نکته اشاره نمود که قبل از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی مورد توجه سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار داشت و حتی صحبت هایی با مدیران دو باشگاه محبوب پایتخت انجام داده که صنعت نفت مانع جدایی او شده است.

به نظر می رسد اشاره اسکوچیچ به مذاکره با پرسپولیس مربوط به زمانی است که گابریل کالدرون از پرسپولیس رفته بود و آنها قصد انتخاب جانشین او را داشتند. اسکوچیچ بعد از جدایی گابریل کالدرون در نیم فصل لیگ نوزدهم در کنار یحیی گل محمدی و مهدی تارتار گزینه پرسپولیس بود و مذاکراتی را هم با او انجام دادند ولی توافق حاصل نشد.

در این رابطه شنیدیم یکی از مدیران عالی رتبه ورزش ایران مخالف حضور اسکوچیچ روی نیمکت پرسپولیس بود. این مدیر معتقد بود چون استقلال با این مربی به توافق نرسید درست نیست پرسپولیس او را به خدمت بگیرد زیرا این کار ممکن است استقلالی ها را ناراحت کند.

در حالی حضور اسکوچیچ در پرسپولیس منتفی شد که چند روز بعد مدیران وقت پرسپولیس توانستند مبلغی را تامین کند تا مالک باشگاه شهرخودرو، نهایتا با جدایی سرمربی تیمش و حضور او در پرسپولیس موافقت کند.

نکته جالب ماجرا اینجاست که حالا بعد از گذشت نزدیک به دو سال از اینکه یحیی به جای اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد یک بار دیگر شایعه جانشینی سرمربی پیروز پرسپولیس به جای مرد کروات شنیده می گردد و عده ای معتقدند یحیی جانشین اسکو در تیم ملی خواهد شد. هرچند شکوری این موضوع را تکذیب و بیان کرد یحیی در پرسپولیس خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چرا گل محمدی جای اسکوچیچ را گرفت؟، نقش یک مدیر عالی رتبه و استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا گل محمدی جای اسکوچیچ را گرفت؟، نقش یک مدیر عالی رتبه و استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید