چه وسایلی ضروری است به استانبول ببریم؟

به گزارش وبلاگ خطاطی، به طور کلی هر سفری احتیاجمند یک سری وسایل است که در سفر به استانبول نیز فارغ از نوع سفر به یک سری وسایل احتیاج خواهید داشت. با توجه به دغدغه هایی که مسافران برای اولین سفر خود به شهر استانبول در کشور تزکیه دارند، بهتر دیدیم در مورد وسلیلی که بهتر است همراه شما در این سفر باشد مطالبی به شما ارائه دهیم. همه افراد دوست دارند تا در هر سفری ضمن کسب تجربه، خوش باشند و فارغ از موضوعات مختلف به راحتی در شهر به گشت و گذار بپردازند. در ادامه درباره برترین وسایلی که می توانید با خود به همراه ببرید صحبت خواهیم کرد.

چه وسایلی ضروری است به استانبول ببریم؟

تور استانبول و وسایل مورد احتیاج سفر

اطلاع داشتن در مورد ممنوعیت هایی دارویی برای ورود به هر کشور از جمله ترکیه از جمله مواردی است که باید در مورد آن دقت لازم را داشته باشید.

سعی کنید قبل از خرید تور لحظه آخری استانبول و یا بلیط لحظه آخری استانبول کمی درباره این شهر اطلاعاتی داشته باشید از جمله برترین زمان سفر به استانبول یا درجه دما و از این مدل مواردی که به ممکن است به شما در تهیه وسایل مورد احتیاج سفر یاری کند.

اصولاً در اواخر پاییز هوای استانبول سرد می گردد و در ماه های بعد از ژانویه برف نیز می بارد. پس، شما احتیاجمند چتر، لباس گرم، دستکش و شال گردن خواهید بود. شاید با خودتان فکر کنید که خب اگر هم نداشته باشیم از همانجا تهیه می کنیم!

به نظر شما به محض رسیدن به فرودگاه استانبول برای شما فرش قرمز پهن نموده اند و کلی فروشگاه وجود دارد تا شما خریدهای مورد احتیاج خود را انجام دهید؟! خیر، این طور نیست. کافی است در همان خروج از فرودگاه یک باد سرد به شما بوزد تا سرما بخورید و کل سفرتان مریض باشید. حتما می دانید که چقدر ناراحت کننده است که در هنگام مسافرت مخصوصاً در کشرهای خارجی که با کلی ذوق به آنجا رفته اید مریض شوید و سفرتان خراب گردد.

اگر احتیاجمند خرید لباس گرم در این شهر هستید می توانید از لباس های کهنه خود برای ورود بهره ببرید و پس از خرید در روزهای اول تور، از لباس های نو استفاده نمایید.

از قلم نیاندازید برای پرواز و مسافرت به یک شهر حتماً پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

دین مردم ترکیه اسلام است، پس فارغ از اینکه در چه فصلی به استانبول سفر می کنید، برای بازدید از مساجد از جمله مسجد سلطان احمد حتماً لباس پوشیده به همراه داشته باشید.

عینک و کلاه آفتابی و کرم ضد آفتاب نیز در فصل تابستان به کار خواهند آمد. ساعت مچی همواره داشته باشید تا در صورت اتمام باتری موبایل، از ساعت اطلاع داشته باشید.

ارز هم مقداری دلار یا یورو می توانید داشته باشید و در آنجا در صرافی های بازار آن را تبدیل نمایید.

منبع: تریپ

به "چه وسایلی ضروری است به استانبول ببریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه وسایلی ضروری است به استانبول ببریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید