کاربران آیفون باید با این اپلیکیشن محبوب خداحافظی نمایند!

به گزارش وبلاگ خطاطی، همشهری آنلاین نوشت: در آستانه ورود به سال 2023، اپل یکی از اپلیکیشن های محبوب خود را حذف می نماید.

کاربران آیفون باید با این اپلیکیشن محبوب خداحافظی نمایند!

ظاهرا اپل برای حذف یکی از اپلیکیشن های محبوبش، علت خوبی دارد. شرکت سازنده آیفون، میخواهد اپلیکیشن دارک اسکای (Dark Sky) را که ارائه نماینده اطلاعات هواشناسی است، حذف کند. اپل البته پیش از اینها، نسخه اندروید این برنامه را حذف نموده است، اما از 31 دسامبر، نسخه ios هم حذف خواهد شد.

اپل در حال حاضر، تعدادی ویژگی به برنامه آب و هوای اختصاصی خود اضافه نموده است. این ویژگی ها، از جمله نقشه های بیشتر و اطلاعات دقیق تر برنامه، با ios 15 آغاز شد. همین طور با ورود ios 16 ویژگی های بیشتری هم اضافه شد که از جمله آنها می توان به نوتیفیکیشن های سریع اشاره نمود.

این ویژگی اخیر به کاربر یاری می نماید که از یک تغییر آب و هوایی یا یک رویداد خاص، حتی بدون چک کردن برنامه باخبر گردد. مثلا اگر هواشناسی بارش برف را پیش بینی کند، اپلیکیشن برای کاربر نوتیفیکیشن ارسال می نماید.

بستن برنامه دارک اسکای و تمرکز خدمات آب و هوایی اپل روی برنامه اختصاصی این شرکت یعنی Apple Weather از مدت ها پیش در دستور کار قرار داشت. برنامه دارک اسکای در ماه سپتامبر از اپ استور خارج شد تا کاربر جدیدی نتواند آن را نصب کند و با انتها دسامبر، از کار خواهد افتاد.

وب سایت Dark Sky اعلام نموده است : همانطور که قبلا اعلام شده بود، نسخه ios برنامه Dark Sky از تاریخ 31 دسامبر 2022 دیگر در دسترس نخواهد بود و از این تاریخ، نسخه های خریداری شده این برنامه دیگر اطلاعات آب و هوا را ارائه نمی نمایند.

وب سایت Dark Sky هم تا تاریخ 31 مارس 2023 به کار خود ادامه خواهد داد. وب سایتی که مدعی است دقیق ترین اطلاعات آب و هوایی را ارائه می دهد. با این حال این اپلیکیشن رایگان نبود و 3.99 دلار قیمت داشت.

کد خبر 729496

227227

منبع: خبرآنلاین

به "کاربران آیفون باید با این اپلیکیشن محبوب خداحافظی نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران آیفون باید با این اپلیکیشن محبوب خداحافظی نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید