Sidekix مسیری خوب برای پیاده روی پیشنهاد می دهد

به گزارش وبلاگ خطاطی، Sidekix نام اپلیکیشنی برای تلفن های هوشمند است که در زمینه مسیریابی فعالیت می کند. این اپلیکیشن مسیری را برای پیاده روی پیشنهاد می دهد که برای کاربر لذت بخش تر باشد. همراه خبرنگاران با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شوید.

Sidekix مسیری خوب برای پیاده روی پیشنهاد می دهد

این هفته در سفر اپ با اپلیکیشن Sidekix آشنا می شوید. پیاده روی یک کار بسیار لذت بخش و دوست داشتنی است که روزانه افراد بسیار زیادی آن را انجام می دهند. در کنار لذت بخش بودن این کار، پیاده روی برای سلامتی نیز تاثیرات مفیدی دارد و به همین دلیل پزشکان آن را توصیه می نمایند. یافتن جهتی مناسب برای پیاده روی موضوع مهمی است که اگر به درستی انجام شود می تواند پیاده روی را لذت بخش تر کند. این موضوع به خصوص در طول سفر بیشتر جلوه نمایی می کند. زیرا با شهر و جاذبه های آن آشنا نیستیم و لازم داریم تا بهترین جهت برای پیاده روی را پیدا کنیم. در این مقاله از وبلاگ خطاطی قصد داریم تا با اپلیکیشن Sidekix در خصوص یافتن جهتی مناسب برای پیاده روی آشنا شویم.

Sidekix نام اپلیکیشنی برای تلفن های هوشمند است که کاربران از طریق قابلیت های آن می توانند جهتی مناسب و منطبق بر علایقشان پیدا نمایند. شیوه کار اپلیکیشن بدین صورت است که در زمان ارائه جهت پیاده روی، نزدیک بودن آن را در نظر نمی گیرد و در مقابل به جاذبه های موجود در جهت توجه می کند تا پیاده روی بیشتر لذت بخش شود. کاربران Sidekix می توانند اپلیکیشن را شخصی سازی نمایند و علایق شان را در آن ثبت نمایند. برای مثال اگر به کافه و پارک علاقه داشته باشید، این اپلیکیشن جهتی را پیشنهاد می دهد که این جاذبه ها در آن وجود داشته باشند. این سرویس فعلا در 100 شهر مهم جهان قابل استفاده است. اپلیکیشن Sidekix برای اندروید و iOS منتشر شده است و از طریق لینک های زیر می توانید برای دانلود آن اقدام کنید.

منبع: کجارو

به "Sidekix مسیری خوب برای پیاده روی پیشنهاد می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Sidekix مسیری خوب برای پیاده روی پیشنهاد می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید