برخورد با کارخانه های شکر گرانفروش

به گزارش وبلاگ خطاطی، نخستین جلسه ستاد تنظیم بازار در سال تازه عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و آخرین تغییرات قیمتها در بازار آنالیز شد.

برخورد با کارخانه های شکر گرانفروش

به گزارش وبلاگ خطاطی، محمد مخبر در این جلسه ضمن تبریک سال نو، با اشاره به آرامش حاکم بر بازار در خاتمه سال و ایام عید، گفت: فرایند فعلی نظارت بر بازار باید به طور مستمر و به خصوص با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد تا قیمت کالاهای ضروری و اقلام پرمصرف سبد خانوار افزایش پیدا نکند.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دادگستری، راه و شهرسازی، کشور، امور اقتصاد و دارایی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سخنگوی دولت نیز حضور داشتند، گزارشی از مقایسه فرایند تغییرات میانگین قیمت کالاهای منتخب در کشور ارائه شد.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در این جلسه گزارشی از شرایط بازار در ایام خاتمهی سال و عید نوروز ارائه و اعلام کرد: با وجود پیک مصرف و افزایش تقاضا در این ایام، در مجموع بازار خاتمه سال و ایام عید با آرامش روبرو بود.

در این نشست در مورد راهکارهای استمرار نظارت ها به خصوص تا خاتمه ماه مبارک رمضان بحث و گفتگو صورت گرفت و مقرر شد در مورد کارخانجات فراوری شکر که قیمتی بالاتر از نرخ مصوب داشته اند آنالیز های لازم صورت گیرد و با آنان برخورد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برخورد با کارخانه های شکر گرانفروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با کارخانه های شکر گرانفروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید