برترین ماشین های اسباب بازی کنترلی؛ از مقرون به صرفه ترین تا گران ترین

به گزارش وبلاگ خطاطی، اگر تصمیم گرفته اید تا وارد دنیای بزرگ و عمیق ماشین های کنترلی اسباب بازی شوید، یا اینکه می خواهید برای فرزند خود یک ماشین کنترلی خریداری کنید تا برای مدتی سرگرم گردد، تصمیمتان از همین ابتدا در انتخاب این ماشین ها همه چیز را معین خواهد نمود. ماشین کنترلی چند ده میلیون تومانی که تک تک اجزای داخلش شخصی سازی می گردد، پیچیدگی های خاص خود و احتیاج به تخصص دارد، اما ماشین های ساده هر که بیشتر جنبه اسباب بازی بچه ها را دارند، انتخاب تان را ساده تر می نمایند.

برترین ماشین های اسباب بازی کنترلی؛ از مقرون به صرفه ترین تا گران ترین

پیش از اینکه بخواهید سراغ خرید ماشین اسباب بازی کنترلی بروید، باید مکانی که قرار است روی آن بازی کنید را در نظر بگیرید. آیا قرار است در کوچه و خیابان (مشخصا منظورمان خیابان خالی محل تان است و نه خیابانی که ماشین در آن رفت و آمد می نماید) با ماشین کنترلی بازی کنید؟ آیا یک پارکینگ دارید که مناسب این ماشین های اسباب بازی است؟ آیا ممکن است در پارک و چمن یا زمین اسکیت هم ماشین اسباب بازی خود را به حرکت در بیاورید؟

اینکه قرار است کجا ماشین را برانید، مهم ترین عامل در خرید خواهد بود. ماشینی که برای جاده های خاکی و صحرا ساخته شده باشد، می تواند در دیگر زمین ها هم حرکت کند. در نتیجه شاید خرید ماشین های کنترلی آف-رود برترین گزینه به نظر برسد، اما ماشین های اسباب بازی کنترلی آف-رود، سرعت بسیار پایین تری از ماشین هایی دارند که برای حرکت روی سطوح صاف ساخته شده اند.

ماشین های کنترلی آف-رود معمولا می توانند از سکوها بپرند، در حالی که ماشین هایی که مناسب جاده هستند طراحی کاملا متفاوتی دارند که با توجه به سرعت بالاتر اجرا شده شده است.

در ادامه تصمیم گرفته ایم تا تعدادی ماشین اسباب بازی کنترلی را در دسته های مختلف قیمتی برای تان انتخاب کنیم.

1. ماشین اسباب بازی کنترلی آف-رود

مقرون به صرفه ترین گزینه فهرست مان، این ماشین اسباب بازی آف-رود است که قیمتی حدود پانصد هزار تومان دارد. ماشین از لحاظ سایز، کم و بیش هم مقدار یک دست است و سایز بزرگی ندارد، اما این سایز کوچک به حرکت آن یاری بسیاری نموده است، چون موتور ضعیف و ساده اش به خوبی از پس تکان دادن آن در موقعیت های مختلف بر می آید. ماشین ساختاری آف-رود دارد و به لطف چرخ های بزرگش می تواند به راحتی در زمین های مختلف حرکت کند. اگر یک ماشین کنترلی ساده می خواهید که به کودکی هدیه دهید، این برترین گزینه است.

2. ماشین اسباب بازی کنترلی طرح بت-موبیل

گزینه دوم فهرست مان، اساسا فرقی با مدل بالایی ندارد و با همان قدرت، کاربرد و کیفیت ساخت طرف هستیم. تفاوت در طراحی ماشین است: با طرحی شبیه به ماشین بتمن روبرو می شویم که متاسفانه به خاطر کیفیت بد پلاستیک بدنه ماشین، چندان به چشم نمی آید. با این حال، اگر فرزندتان بتمن دوست دارد، این ماشین کنترلی طرح بت-موبیل گزینه بهتری برای خرید است. سه باتری شارژی داخل ماشین قرار داده شده است که با یک کابل یواس بی شارژ می گردد، ولی خودتان باید دو باتری دیگر هم در ریموت کنترل آن بیاندازید. ماشین زیاد سریع حرکت نمی نماید، اما یک ماشین بتمن کنترلی است و این موضوع ممکن است مجذوب نماینده باشد.

3. ماشین اسباب بازی کنترلی طرح ب ام و

اگر این موضوع برایتان بسیار مهم است که ماشین اسباب بازی ای که خریداری می کنید، شبیه یک ماشین واقعی باشد، می توانید سراغ این ماشین کنترلی با طرح ب ام و بروید. کمی بالاتر گفتیم که ماشین هایی که برای حرکت روی زمین صاف ساخته شده اند، روی هر سطحی حرکت نمی نمایند و مشکل این ماشین کنترلی ب ام او هم همین است؛ ماشین اساسا فقط روی زمین صاف حرکت می نماید و نباید انتظار حرکت روی فرش و موکت و چمن را داشته باشید، در حالی که گزینه های مقرون به صرفه تر بالایی این مشکل را ندارند. بسته این ماشین هم شامل چند باتری شارژی است که به درد نمی خورند.

4. ماشین اسباب بازی کنترلی طرح بولودزر

از این گزینه به بعد ماشین های درست و حسابی تر و بهتر وارد می شوند و قیمت هم به نسبت چند برابر بالاتر می رود. مجذوب نماینده تر از ماشین های اسباب بازی کنترلی که عقب و جلو می روند و حتی طراحی ظاهری زیبایی هم ندارند، کامیون ها و بولدوزرهای کنترلی هستند. این بولودزر اسباب بازی در عین اینکه کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد، تمام و کمال کنترل یک بولدورز و قابلیت های آن را به شما می دهد؛ طوری که در عین حرکت می توانید بیل های مکانیکی را هم کاملا کنترل کنید. در نتیجه لذت بازی کردن با این ماشین به راحتی دوچندان می گردد.

5. ماشین اسباب بازی کنترلی مکا گاردین

به برترین گزینه فهرست مان در ماشین های کنترلی اسباب بازی رسیده ایم؛ طوری که تنها در صورت نباید سراغ این ماشین بروید که از ظاهر ربات مانند آن خوش تان نیاید، وگرنه این ماشین بیشترین مقدار کنترل و قابلیت ها را بین ماشین های کنترلی برایتان فراهم می نماید. ماشین اسباب بازی کنترلی ربات نگهبان یا مکا گاردین روی تمام سطوح به برترین شکل حرکت می نماید، می تواند از پستی و بلندی ها بالا رود و در عین حال هم شلیک کند. این ماشین هم چنین برترین ریموت کنترل را بین تمام ماشین های اسباب بازی کنترلی دارد و واقعا بازی کردن با آن لذت بخش است.

6. ماشین اسباب بازی کنترلی کامیون با بازوهای مکانیکی

در ادامه معرفی ماشین های اسباب بازی سنگین، بهتر از بولودزر بالاتر، پیشنهاد می کنیم سراغ این کامیون را بگیرید. این کامیون اسباب بازی کنترلی بدنه ای کاملا فلزی دارد و کوشش شده است تا چه از نظر ساخت و چه از نظر کاربرد، شبیه به یک کامیون کاملا واقعی باشد. ضمن اینکه ماشین را به برترین حالت ممکن به حرکت در می آورید، کنترل کاملی روی بازوهای آن دارید و می توانید اجسام مختلفی را بلند کنید و پشت آن قرار دهید؛ آن هم تا ده کیلوگرم بار سنگین. ماشین هم چنین می تواند به صورت اتوماتیک بارهای خود را خالی کند.

7. ماشین اسباب بازی کنترلی حرفه ای

شرکت اچ پی آی ریسینگ ماشین های کنترلی حرفه ای می سازد که تمام قطعات آن ها قابلیت شخصی سازی دارند و اساسا برای مخاطبی ساخته شده است که می خواهند با این ماشین ها به رقابت بپردازند. مدلی که از این شرکت انتخاب نموده ایم مدل دریفت سری اسپرینت 2 است؛ یعنی با این خودرو می توانید دور زدن های مجذوب نمایندهی داشته باشید و به اصطلاح دریفت کنید. اسپرینت 2 در واقع کامل ترین و برترین بسته ممکن است از یک ماشین اسباب بازی کنترلی را در اختیارتان می گذارد. کیفیت ساخت عالی است، باتری شارژی آن بیشتر از یک ربع ساعت عمر می نماید و سرعت و حرکتی عالی را با آن تجربه می کنید. فقط در نظر داشته باشید که ماشین برای حرکت روی جاده طراحی شده است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین ماشین های اسباب بازی کنترلی؛ از مقرون به صرفه ترین تا گران ترین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ماشین های اسباب بازی کنترلی؛ از مقرون به صرفه ترین تا گران ترین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید