برترین کارت شبکه PCi، E وای فای 6 برای پی سی های گیمینگ

به گزارش وبلاگ خطاطی، اگر یک کامپیوتر گیمینگ داشته باشید و یک روتر وای فای 6 خریداری کنید؛ به یک آداپتور یا کارت شبکه PCi-E وای فای 6 هم احتیاج پیدا خواهید کرد.

برترین کارت شبکه PCi، E وای فای 6 برای پی سی های گیمینگ

ممکن است روی پی سی شما یک کارت شبکه وای فای نصب شده باشد ولی از استاندارد 802.11ac یا وای فای 5 باشد؛ خیلی هم پرقدرت و پرسرعت باشد ولی تا کارت شبکه وای فای 6 روی پی سی نصب نکرده باشید؛ نمی توانید از مزایای واقعی جدیدترین استاندارد وای فای سود ببرید و بالاترین سرعت وای فای و پهنای باند و کمتری تاخیر را تجربه کنید.

دانگل و آداپتورهای USB وای فای 6 متنوعی در بازار یافت می گردد که خیلی ساده و سریع، می توانند کامپیوتر شما را به وای فای 6 مجهز نمایند. چند روز پیش، دانگل را معرفی کردیم که در رده AX1800 است. شرکت ایسوس هم چند دانگل وای فای 6 خوب مانند USB-AX56 دارد ولی گیمرها خوب می دانند که برترین کارایی و سرعت را یک کارت شبکه PCi-E با آنتن های خارجی خواهد داشت.

به همین علت، در بازار دنبال آداپتورهای PCi-E وای فای 6 می گردند و انتخاب های محدودی دارند؛ چون هنوز بسیاری از شرکت ها آداپتورهای وای فای 6 رده بالایی توسعه ندادند.

تقریبا می توان با قاطعیت گفت برترین گزینه در بازار که اتفاقا جزو برترین آداپتورهای وای فای سال 2021 هم هست؛ کارت شبکه ایسوس PCE-AX58BT در رده AX3000 است.

هر چیزی که روی یک آداپتور وای فای 6 احتیاج دارید یا ایده آل شما است؛ در این کارت شبکه یافت می گردد. از هر دو استاندارد WiFi 6 و بلوتوث 5 پشتیبانی می نماید؛ سرعت وای فای قابل قبولی روی هر دو فرکانس رادیویی وای فای دارد؛ از جدیدترین فناوری ها و تکنیک های وای فای پشتیبانی می نماید و روی لینوکس و ویندوز 10 نصب می گردد.

برترین آداپتور PCi-E وای فای 6

ایسوس PCE-AX58BT در رده AX3000 با سرعت اسمی 2402 مگابیت بری فرکانس 5 گیگاهرتز و 574 مگابیت برای فرکانس 2.4 گیگاهرتز است.

مجهز به فناوری های وای فای 6 نظیر OFDMA و MU-MIMO با بالاترین محدوده پوشش دهی به وسیله دو آنتن خارجی است. از پهنای باند 160 مگاهرتز روی فرکانس های 5 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید و مجهز به جدیدترین استاندارد رمزنگاری اطلاعات روی وای فای یعنی WPA3 است.

شما می توانید آنتن های خارجی این آداپتور وای فای را به طور مستقیم به کارت شبکه یا کیس پی سی وصل کنید و اگر فضای مناسبی ندارید یا اینکه اتصال به پشت کیس باعث از دست رفتن سیگنال ها و تضعیف وای فای می گردد؛ به وسیله کابل آنتن، آنتن ها را به یک داک رومیزی نصب کنید و در برترین نقطه ممکن برای بالاترین ارسال و دریافت امواج رادیویی قرار دهید.

قیمت این آداپتور وای فای 6 هم بسیار مناسب و فقط 70 دلار است. آداپتورهای وای فای 5 ایسوس مانند PCE-AC88 از این آداپتور گران تر و در حدود 100 دلار قیمت دارند.

ایسوس PCE-AX58BT برای گیمرها و پی سی های مخصوص بازی، ورک استیشن ها، سرورها و پی سی های کافی شاپ ها، رستوران ها، ویرایش ویدئو و مالتی مدیاکارها بسیار مناسب است و می تواند سرعت، پایداری و تاخیر وای فای را تضمین کند.

کافی است یک اینترنت پرسرعت داشته باشید و آن را به یک روتر یا مودم روتر وای فای 6 برسانید تا دیگر هیچ مسئله ای برای اتصال به وای فای پرسرعت روی پی سی میزکارتان وجود نداشته باشد.

منبع: شبکه چی

به "برترین کارت شبکه PCi، E وای فای 6 برای پی سی های گیمینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کارت شبکه PCi، E وای فای 6 برای پی سی های گیمینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید