به صدا درآمدن آژیر خطر سفارت آمریکا در بغداد ، حمله به کاروان آمریکا در دیوانیه

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرگزاری خبرنگاران- صدای آژیر خطر در سفارت آمریکا در بغداد لحظاتی پیش در حالی به صدا عایدی که گفته می گردد، هیچ خطری این سفارتخانه را تهدید نکرده است.

به صدا درآمدن آژیر خطر سفارت آمریکا در بغداد ، حمله به کاروان آمریکا در دیوانیه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری وبلاگ خطاطی، رسانه های عراقی به نقل از منابع مطلع اعلام کردند این اقدام در به صدا درآوردن آژیرهای خطر ناشی از نگرانی از انجام حملات احتمالی به این سفارت و کسب آمادگی لازم در رزمایش انجام شده است.

یک منبع مطلع که به نام وی اشاره نشده، به رسانه های عراقی گفت: سفارت آمریکا هدف حمله ای قرار نگرفته است و این اقدامی رزمایشی، به منظور مواجهه با خطرات احتمالی آینده است.

از شروع سال 2020 تا به امروز سفارت آمریکا بارها هدف حملات راکتی گروه های مقاومت عراقی قرار گرفته است.

حمله به کاروان آمریکا در دیوانیه

منابع عراقی گزارش دادند که یک کاروان حامل تجهیزات لجستیک برای نظامیان آمریکایی در جنوب این کشور مورد حمله قرار گرفته است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز، دیروز (سه شنبه)، گزارش داد که یک کاروان آمریکا در استان الدیوانیه (جنوب عراق) هدف حمله قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، این کاروان حامل تجهیزات لجستیک برای نظامیان آمریکایی بوده و تا این لحظه هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

منابع عراقی هنوز گزارشی از تلفات جانی و خسارت های مادی احتمالی این حمله منتشر نکرده اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع عراقی روز دوشنبه هم از انفجار بمب در راستا چند کاروان حامل تجهیزات لجستیک برای نظامیان آمریکا خبر داده بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "به صدا درآمدن آژیر خطر سفارت آمریکا در بغداد ، حمله به کاروان آمریکا در دیوانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به صدا درآمدن آژیر خطر سفارت آمریکا در بغداد ، حمله به کاروان آمریکا در دیوانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید