درخشان: استفاده همزمان از لوکادیا و دیاباته جواب داد، دعوت قطری ها برای جام جهانی جای قدردانی دارد

به گزارش وبلاگ خطاطی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم بازی سرخپوشان با 2 مهاجم برابر تیم مس کرمان جواب داد و شیخ دیاباته توانست گلزنی کند.

درخشان: استفاده همزمان از لوکادیا و دیاباته جواب داد، دعوت قطری ها برای جام جهانی جای قدردانی دارد

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خطاطی درباره برد سرخپوشان برابر تیم مس کرمان اظهار کرد: بازی خوبی در نیمه اول شاهد نبودیم، اما بازی در نیمه دوم بهتر شد و تیم پرسپولیس با تعویض نفرات سرعت به بازی داد. بعلاوه ارسال از کناره ها در دستورکار سرخپوشان نهاده شد و دیاباته توانست گل بزند.

او درباره برد های مالی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم مهم کسب 3 امتیاز بازی بود که پرسپولیس با این برد جایگاهش را در صدرجدول حفظ کرد. بازی کردن با 2 فوروارد باعث شد که سرخپوشان شانس بیشتری برای گلزنی داشته باشند، اما دیاباته فقط توانست یکی از موقعیت ها را به گل تبدیل کند.

درخشان درباره بازی پرسپولیس با 2 مهاجم برابر تیم مس کرمان گفت: به نظرم استفاده از زوج لوکادیا و دیاباته در این بازی خیلی خوب بود و این تاکتیک جواب داد و سرخپوشان موقعیت زیادی برای گلزنی پیدا کردند و به گل دست یافتند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه نبود گل محمدی در این بازی تاثیرگذار بود، گفت: به هر حال دستیاران گل محمدی به وظایف خود عمل کردند و غیبت گل محمدی تاثیری در این بازی نداشت. به نظرم وزنه های سنگین روی نیمکت فنی پرسپولیس نشستند که می توانند به این تیم یاری نمایند.

او درباره اینکه تعطیلات در روند بازی پرسپولیس تاثیرگذار است، اعلام کرد: مطمئنا در روند رو به جلو این تیم تاثیر می گذارد. زمانی که یک تیم 50 روز ساکن باشد و فقط بازی تدارکاتی انجام بدهد در نهایت بعد از آن نمی تواند به روند رو به رشد خود ادامه بدهد، اما باید این موضوع را به خاطر شرایط تیم ملی تحمل کرد تا ملی پوشان در جام جهانی به موفقیت برسند.

درخشان درباره اینکه تعداد گل ها در لیگ برتر فوتبال اندک است، اعلام کرد: طبیعی است همه تیم ها نمی خواهند گل بخورند به همین دلیل دفاعی و بسته بازی می نمایند و حالت تهاجمی ندارند و فوتبال زیبایی را شاهد نیستیم. مطمئنا زمانی که گلی رد و بدل نمی گردد بازی جذابی هم نمی بینیم.

درخشان درباره دعوت فدراسیون فوتبال از او برای حضور در جام جهانی گفت: به هر حال حس خوبی است که قطری ها ارزش قائل شدند و بازیکنان شاغل در کشورشان را به جام جهانی دعوت کردند. جای قدردانی دارد که آن ها بعد از 25 سال دوری از فوتبال قطر یاد بازیکنان سابقشان بودند و دعوتنامه برای من ارسال کردند. آن ها کار شایسته ای انجام دادند.

او درباره اینکه به عنوان کارشناس به بازی های جام جهانی قطر دعوت شده است، گفت: من برای تماشای 3 بازی به قطر می روم و بعد از آن به خاطر مشغله کاری برمی گردم. بعلاوه من به عنوان مهمان ویژه در این رقابت ها حضور می یابم و کارشناسی نمی کنم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی های محبت آمیز تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم های ملی تونس و نیکاراگوئه اظهار کرد: تیم ملی با برگزاری این 2 بازی شرایط بهتری قبل از جام جهانی پیدا می نماید. به نظرم بازیکنان تیم ملی از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می برند و کی روش کوشش خود را می نماید تا تیم خوبی را روانه جام جهانی کند.

وبلاگ خطاطی ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخشان: استفاده همزمان از لوکادیا و دیاباته جواب داد، دعوت قطری ها برای جام جهانی جای قدردانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: استفاده همزمان از لوکادیا و دیاباته جواب داد، دعوت قطری ها برای جام جهانی جای قدردانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید