دوری 6 ماهه میثم صالحی از والیبال

به گزارش وبلاگ خطاطی، ملی پوش والیبال ایران حداقل 6 ما از والیبال دور خواهد بود.

دوری 6 ماهه میثم صالحی از والیبال

به گزارش وبلاگ خطاطی، میثم صالحی ملی پوش والییال ایران که برای تیم اولشتین لهستان بازی می کرد، قرارداد خود را فسخ کرد. باشگاه لهستانی ضمن تشکر از ملی پوش ایران بابت حضور در این تیم به صورت فارسی نوشت: قرارداد با میثم به صورت توافقی فسخ شد و این ورزشکار هفته آینده تحت عمل جراحی شانه قرار خواهد گرفت.

پس از فسخ قرارداد توماش یانکوفسکی مدیر والیبال تیم اولشتین گفت: صالحی بازیکن خوبی است. او با مصدومیت وارد تیم شد و ما کوشش کردیم تا مشکلش را رفع کنیم اما او در هفته های اخیر نمی توانست به طور معمول تمرین کند.

مدیر والیبال تیم اولشتین اظهار کرد که صالحی تصمیم داشت هرچه سریع تر شانه خود را جراحی کند.

قرار است ملی پوش والیبال ایران در ایتالیا شانه خود را به تیغ جراحی بسپارد و به نظر می رسد دوره نقاهت این بازیکن بعد از عمل جراحی حداقل 6 ماه خواهد بود.

نکته نگران کننده این است که توماش یانکوفسکی اظهار کرد که ریسک اینکه دوران توانبخشی و احیای میثم، مثل سایر بازیکنان پیش نرود هم وجود دارد.

به گزارش وبلاگ خطاطی، باتوجه به قاطعیت صالحی برای جراحی شانه های خود، این بازیکن نه تنها به بازی های باشگاهی نخواهد رسید بلکه ممکن است مسابقات سال آینده تیم ملی را از دست دهد. باید دید که بعد از جراحی میثم صالحی چه وضعیتی را خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دوری 6 ماهه میثم صالحی از والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوری 6 ماهه میثم صالحی از والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید