رشد قابل توجه فروش محصولات دانش بنیان در کشور

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: سال گذشته فروش محصولات دانش بنیان بیش از 90 هزار میلیارد تومان بوده و سال جاری رشد قابل توجهی در تعداد شرکت ها و فروش محصولات خواهیم داشت.

رشد قابل توجه فروش محصولات دانش بنیان در کشور

سورنا ستاری 19 بهمن ماه در سفر به شهرکرد در حاشیه رونمایی از 4 محصول فناورانه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است گرچه با ظرفیت های استان هنوز فاصله دارد.

وی اضافه نمود: امیدواریم با تصمیماتی که امروز اتخاذ می گردد اتفاقات خوبی در آینده رخ دهد و ظرفیت های مناسبی را در اختیار پارک علم و فناوری قرار دهیم و سرمایه گذاری مد نظر در استان اتفاق بیوفتد.

ستاری با اشاره به اینکه برنامه های مفصلی طی یک تا دو سال آینده در حوزه اقتصاد دانش بنیان وجود دارد، ادامه داد: خوشبختانه این اقتصاد شدیدا در حال رشد است.

وی گفت: سال گذشته فروش محصولات دانش بنیان بیش از 90 هزار میلیارد تومان بوده و سال جاری رشد قابل توجهی در تعداد شرکت ها و فروش محصولات خواهیم داشت که چهارمحال و بختیاری در این موضوع کمی عقب است و آغاز دیرهنگام صندوق پژوهش و فناوری یکی از دلایل آن است.

معاون رئیس جمهور تاکید نمود: باید زیر ساخت لازم برای بازگشت جوانان تحصیل نموده استان که از دانشگاه های مطرح کشور فارغ التحصیل شده اند، فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشد قابل توجه فروش محصولات دانش بنیان در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد قابل توجه فروش محصولات دانش بنیان در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید