صنعت نفت 0 - پرسپولیس 0؛ توقف شاگردان گل محمدی در آبادان

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرگزاری خبرنگاران- نوار پیروزی های متوالی پرسپولیس در آبادان پاره شد.

صنعت نفت 0 - پرسپولیس 0؛ توقف شاگردان گل محمدی در آبادان

به گزارش وبلاگ خطاطی، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این تساوی پرسپولیس 34 امتیازی شد و صنعت نفت نیز به امتیاز 24 رسید.

ترکیب نفت آبادان: حامد فلاح زاده، حسین ساکی، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، امید خالدی، حکیم نصاری(از دقیقه 89 حامدی فر)، مهدی حنفی، عبدالله ناصری(از دقیقه 76 زبیدی)، طالب ریکانی، حسن بیت سعید، رضا خالقی فر(از دقیقه 89 زهیوی)

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، مهدی شیری، علی شجاعی(از دقیقه 80 مهدی عبدی)، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی(از دقیقه 80 مهدی خانی)، وحید امیری، امید عالیشاه

دقایق حساس:

دقیقه 15: وحید امیری از سمت راست حرکتی را آغاز کرد و پاسش را به امید عالیشاه داد. عالیشاه با ارسال کوتاه روی دروازه تلاش کرد تا امیری را در موقعیت قرار دهد و توپ به امیری نیز رسید اما این بازیکن نتوانست توپ را کنترل کند تا موقعیت از دست برود.

دقیقه 21: پاس عمقی بازیکنان نفت آبادان از سیدجلال حسینی گذشت تا طالب ریکانی با حامد لک در موقعیت تک به تک قرار گرفت. او با ضربه توپ را از لک گذراند اما سیدجلال پشت سر دروازه بان پرسپولیس این موقعیت را جمع کرد.

دقیقه 27: بازیکنان صنعت نفت توپ را در سمت راست از مهدی شیری گرفتند تا موقعیت ارسال به وجود بیاید. امید خالدی این توپ را روی دروازه فرستاد و طالب ریکانی ضربه را زد که ضربه سر او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 45+1: شوت محمود مطلق زاده از پشت محوطه جریمه روانه دروازه شد و از کنار دروازه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 46: ارسال از سمت چپ با اشتباه سیدجلال حسینی رضا خالقی فر رادر موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن را حامد لک به زیبایی سیو کرد و مانع از فرو ریختن دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه 66: مهدی شیری توپ را روی دروازه فرستاد اما احمد نوراللهی از ضربه سر دقیق ناکام ماند تا این موقعیت هم از دست برود.

دقیقه 76: حمله خطرناک بازیکنان صنعت نفت با پاس به حکیم نصاری تبدیل به موقعیت شد. او از پشت محوطه شوتزنی کرد و ضربه اش با کمترین اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78: پرتاب بلند امیری بار دیگر روی دروازه صنعت نفت خطرساز شد. این بار احمد نوراللهی توپ را قطع کرد اما ضربه اش از کنار دروازه به اوت رفت تا همچنان بازی صفر صفر بماند.

دقیقه 90+2: شوت رحیم زهیوی را حامد لک در دو مرحله گرفت.

پرسپولیسی ها تا لحظات آخر تلاش کردند که مهدی ترابی را به این بازی برسانند اما در نهایت کارت بازی او از سوی فدراسیون فوتبال صادر نشد. مهدی ترابی خرید جدید تیم پرسپولیس که اجازه حضور در بازی امروز را پیدا نکرد، روی سکوهای ورزشگاه تختی آبادان حضور دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "صنعت نفت 0 - پرسپولیس 0؛ توقف شاگردان گل محمدی در آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت 0 - پرسپولیس 0؛ توقف شاگردان گل محمدی در آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید