محمود فکری بالاخره سرمربی استقلال شد

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرگزاری خبرنگاران- محمود فکری پس از این که قراردادش را با نساجی یک طرفه فسخ کرد، سرمربی استقلال شد.

محمود فکری بالاخره سرمربی استقلال شد

به گزارش وبلاگ خطاطی، پس از این که باشگاه استقلال نتوانست نساجی را برای پرداخت مبلغ معقولی به عنوان رضایت نامه فکری، قانع کند، سرمربی فصل گذشته نساجی با حضور در سازمان لیگ قراردادش را یک طرفه با نساجی چی ها فسخ کرد. پس از فسخ یک طرفه، محمود فکری با حضور در باشگاه استقلال قرارداد رسمی خود را با آبی پوشان امضا کرد.

محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال در فصل آینده روی نیمکت این تیم می نشیند. احمد مددی سرپرست موقت باشگاه استقلال خبر انتخاب فکری را به وسیله کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر کرد. قرارداد فکری با استقلال به مدت دو فصل است. فکری که حدود 14 سال پیراهن تیم فوتبال استقلال را در دوران بازیگری به تن نموده، سال ها به عنوان کاپیتان هم برای آبی های پایتخت به میدان رفته است. فکری در دوران بازیگری از بازیکنان با تعصب استقلال محسوب می شد. محمود فکری در سه دوره هم به عنوان مربی در استقلال پیش از این حضور داشته و در تیم هایی مثل شیرین فراز، نفت مسجد سلیمان، شاهین بوشهر، نساجی و ... هم سابقه سرمربی گری دارد.

محمود فکری بعد از عقد قرارداد با باشگاه استقلال در جمع وبلاگ خطاطی گفت: جا دارد از هیات مدیره و مدیریت استقلال تشکر کنم که من را قابل دانستند تا در خدمت باشگاه باشیم. انشالله با یاری همه مجموعه استقالل، هواداران و رسانه ها صندلی واقعی این تیم را پیدا کنیم و تیم را به صندلی واقعی اش برسانیم.

وی در مورد برنامه هایش گفت: ما از روز آدینه تمریناتمان را شروع می کنیم. یکسری مسائل در تیم و بازیکنان بوده و ان شاالله آن مسائل را رفع کنیم. باشگاه باشگاه بزرگی است و بازیکنان خوبی داشته و اگر احتیاج باشد باز هم بازیکن جذب می کنیم و می رویم جلو. همه کوشش می کنیم خالصانه در خدمت تیم باشیم و همه وظایف خودمان را بدانیم و هرکس بتواند کارش را خوب انجام بدهد با یک کار تیمی استقلال نتایج خوبی خواهد گرفت و هوادارانش را سربلند کند.

سرمربی تیم استقلال در مورد بازیکنانی که جذب این تیم شدند مطرح کرد: بازیکنانی که جذب شدند از آنها شناخت داریم. آنها قبل از حضور من جذب شدند و مطمئنا باشگاه اگر زمان را از دست می داد شاید همین نفرات هم می رفتند و کار سخت می شد. بازیکنانی که استقلال جذب می نماید بازیکنان خوبی هستند ولی ما روی آنها دقیق تر می شویم و فکر نکنم مشکل خاصی باشد.

وی در مورد دستیاران خود مطرح کرد: همان کادر فنی قبلی نساجی به تیم استقلال اضافه می شوند،آرش برهانی هم به ما اضافه می گردد و تنها مربی گلرها را تغییر خواهیم داد. بهزاد غلامپور را دوست دارم و فضا، فضایی است که کادر را عوض کنیم.

فکری در مورد بیانیه باشگاه نساجی مطرح کرد: نمی خواهم زیاد به این موضوع بپردازم. 2 سال پیش که نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر آوردم یک سری مسائل را دیدم که زیاد صلاح نبود در آنجا بمانم. سال گذشته هم با آلومینیوم تقریبا به توافق رسیدم ولی رسمی نشده بود اما چون حرف زدم روی حرفم ماندم. همان زمان باشگاه نفت مسجد سلیمان من را خواست که من چون حرف زده بودم از آنها خواستم رضایت باشگاه آلومینیوم را بگیرند. من می توانستم خیلی زودتر به لیگ برتر بیایم ولی یکسری اتفاقات باعث شد این مساله رقم نخورد. البته باشگاه نساجی به ما لطف کرد ولی باز هم مطمئن هستم فکری یک روز به استقلال بر می گشت، به مسئولان نساجی هم گفتم شاید بین محمود فکری، نساجی و استقلال تقدیری وجود داشت. در زمانی که فوتبال بازی می کردم همین رخ داد و در مربیگری ام هم همین اتفاق اتفاق افتاده است. اگر گفتم که نساجی به لیگ دسته اول سقوط می کرد به خاطر این بود که شاید هر کسی آن قرعه را می دید و بازی هایی که از نساجی مانده بود مربی عاقلی به این تیم نمی آمد. به هر حال اگر به نساجی نمی آمدم نساجی لیگ یکی بود. هر دو طرف به هم سرویس دادیم و من ممنون این اتفاق هستم. هواداران نساجی نگران هستند ولی تیمی برای آنها بستم که تا 5 سال دیگر می تواند خدمت کند. بازیکنانی به این تیم آوردم که هر کسی نمی توانست این کار را انجام دهد. من هوای کادر مدیریتی را هم داشتم چون بودجه باشگاه کم بود. تیم با کیفیتی را بستیم که 4 بازی محبت آمیز انجام داده و اگر یک مربی خوب انتخاب نمایند، مطمئنا نساجی در سالهای آینده حرف های زیادی خواهد داشت.

وی در مورد اینکه چه صحبتی با هوادران و بازیکنان استقلال دارد گفت: آرزوی هر مربی است که بازیکنان توانمندی مثل بازیکنان استقلال را داشته باشد. در مجموع برنامه های من این بوده که به بازیکنم احترام بگذارم مخصوصا کوچک ترها باید به بزرگتر ها احترام بگذارند و اگر قرار است بزرگترها احترام ببینند باید به کوچکترها احترام متقابل بگذارند. اگر هرکس کار خودش را به درستی انجام دهد، ما می توانیم دوستان خوبی برای هم باشیم.

فکری تاکید نمود: ما فضایی را به وجود می آوریم که دوستی و رفاقت باشد. هواداران استقلال صاحبان اصلی این باشگاه هستند و سهم زیادی روی نتایج تیم دارند. حمایت آنها خیلی به ما دلگرمی می دهد. مطمئن باشید وجود همه هواداران را با وجود کرونا حس خواهیم کرد. ما این حس را داریم و قول می دهم اگر اتفاقی نیفتد 25 یا 30 تا محمود فکری، با غیرت و تعصب برای استقلال بازی نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی می دهد یا خیر مطرح کرد: قول قهرمانی دادن حرفه ای نیست ولی باشگاه استقلال برای ماندن در لیگ برتر بسته نشده است. این قول را می دهم بیشتر از چیزی که هست برای موفقیت تیمم کوشش کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "محمود فکری بالاخره سرمربی استقلال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری بالاخره سرمربی استقلال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید