معجزه ترکیب آب لیمو و جوش شیرین

به گزارش وبلاگ خطاطی، مصرف این ترکیب برای سلامت کلیه ها بسیار مفید است و باعث راحتی دفع سموم از بدن می گردد و چربی های اضافی را می سوزاند.

معجزه ترکیب آب لیمو و جوش شیرین

وبلاگ خطاطی | ترکیب آب لیمو و جوش شیرین همواره بحثی هیجان انگیز و پراز سؤال در طب سنتی و گیاهی بوده. از قدیم گفته اند که خواص ترکیب این دو و شربتی که از آن درست می گردد بسیار مفید است.

بسیاری از غذا ها و دارو های ضد سرطان، خواص آنتی اکسیدانی دارند و جزء مواد قلیایی به شمار می آیند. به یاد داشته باشید که جوش شیرین و آب لیمو و بعضی مواد غذایی مثل گوجه فرنگی، توت فرنگی و هلو یا انگور این خواص (قلیایی- آنتی اکسیدانی) را دارند. در یک رژیم غذایی خوب و سالم از این مواد استفاده می نمایند که به بهبود سلامت بدن بسیار یاری می نمایند، اما نمی توان گفت که 100 درصد هم می توانند با بیماری ها مقابله نمایند.

در ادامه به شما خواهیم گفت: ترکیب آب لیمو و جوش شیرین چه خواصی برای بدن دارند:

1- این ترکیب قلیایی است

وقتی شما از مخلوط آب لیمو و جوش شیرین استفاده می کنید، درواقع محیط بدنتان را قلیایی نموده اید و این راهی است برای مبارزه با اسیدی شدن اندام های بدن.

اسید در هر عضوی از بدن که باشد باعث بروز مسائلی در همان ناحیه می گردد. مصرف این ترکیب برای سلامت کلیه ها بسیار مفید است و باعث راحتی دفع سموم از بدن می گردد و چربی های اضافی را می سوزاند.

2- تقویت سیتم گوارشی

لیمو حاوی مواد بسیار مفیدی برای سلامت بدن است. یکی از آن ها یاری به هضم بهتر غذا در معده است. اگر آب لیمو را با جوش شیرین ترکیب کنید و بنوشید سیستم گوارشی تقویت می گردد و به علت قلیایی بودنش به افتادگی فتق هم یاری می نماید. البته نباید فراموش کرد که اگر رفلکس معده هم دارید این ترکیب بسیار برای درمان آن بسیار عالی است. (رفلکس معده حالتی است که در آن اسید هیدرولیک از مری به سمت معده حرکت می نماید و سبب ناراحتی و درد در این قسمت می گردد.)

3- خاصیت پاک نمایندگی دارد

شربت آب لیمو و جوش شیرین کبد را پاک می نماید و اندازه مناسبی از ویتامین C.، پتاسیم، آنتی اکسیدان های لازم روزانه بدن را تأمین می نماید.

4- تنظیم نماینده فوق العاده قوی

منظور مااز اینکه این ترکیب تنظیم نماینده قوی ای است چیست؟

آب لیمو و جوش شیرین اندازه کلسترل بد بدن را تنظیم می نمایدو باعث بهبود سلامت قلبی و عروقی می گردد.

این شربت چگونه تهیه می گردد و موارد احتیاطی آن کدام است؟

آمادگی سازی این ترکیب بسیار آسان است به این صورت که در یک لیوان آب معدنی گرم شده یک قاشق غذا خوری جوش شیرین و آب نصف لیمو را به آن اضافه کنید. این شربت را هر روز صبح قبل از خوردن صبحانه بخورید و برای 2 هفته انجام دهید سپس 2 هفته وقفه ایجاد کنید. این نوشیدنی هرچه سم در بدن باشد را خارج می نماید.

موارد احتیاط

- مصرف بیش ازحد این نوشیدنی باعث قلیایی شدن بدن خارج از حد لازم می گردد

- یادتان باشد اگر التهاب معده دارید این درمان برای شما مناسب نیست

- افرادی که فشار خون بالا دارند و یا از مسائل قلبی رنج می برند از مصرف این نوشیدنی خودداری نمایند

آیا این معجون برای درمان سرطان هم مفید است؟

در حال حاضر مطالعات این نظریه را تأیید نمی نمایند. این ترکیب اگرچه خواص زیادی دارد و یک آنتی اکسیدان قوی است، اما همانطور که در بالا هم اشاره شد در بعضی موارد با احتیاط مصرف گردد.

منبع: steptohealth

ترجمه: وبلاگ خطاطی

منبع: فرادید

به "معجزه ترکیب آب لیمو و جوش شیرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه ترکیب آب لیمو و جوش شیرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید