ژست های عروس و داماد ، ژست عاشقانه در عکاسی عروسی

به گزارش وبلاگ خطاطی، شاید به جرات بشه گفت برای هر آدمی روز عروسیش یکی از مهم ترین روزهای زندگیشه، برای همین همه دوست دارن که تک تک لحظات و خاطرات اون روز رو ثبت کنن تا هر وقت دلشون خواست بتونن مرورش کنن. برای همین انتخاب عکاس حرفه ای خیلی مهمه، این عکس ها از اون دسته لحظاتی هستن که اگه خراب بشن دیگه همه چی تمومه چون هرکس توی زندگیش احتمالش خیلی کمه که بیشتر از یه بار روز عروسی داشته باشه. حالا فکرش رو کنید که عکس هاتون خراب بشه. برخی از عکاس ها ژست هایی به عروس و داماد میدن که وقتی چند سال بعد حتی خودتون هم اون عکس ها رو ببینید خجالت میکشید بس که ژست بی کلاس و دمده ای بوده. برای همین خیلی خوبه که ژست های عروس و داماد عالی رو از قبل بلد باشید. برای تماشا چندتا از این ژست های بی نظیر با ما باشید.

ژست های عروس و داماد ، ژست عاشقانه در عکاسی عروسی

ژست های عروس و داماد برای عکاسی عروسی

تور عروس تو روز عروسی یکی از برترین وسایل برای عکاسی پرتره از نمای نزدیکه. اگه فوکوس رو روی حالت دستی بزارید، میتونید روی چشمای مدل فوکوس کنید، در غیر این صورت دوربین روی تور فوکوس میکنه.

وقتی که عروس در ماشین نشسته یه زمان خوب برای گرفتن عکس از پنجره اس.

یکی از ژست های عروس و داماد برای عکسبرداری تو روز عروسی که خیلی آسونه اینه که هردو نفر سرشون رو به هم نزدیک کنن و با لبخندی شیرین به دوربین نگاه کنن. حواستون باشه که دسته گل رو به دوربین گرفته شده باشه.

یک ژست زیبای دیگر عروسی اینه که عروس و داماد یکدیگر را نگاه می نمایند در حالی که داماد پشت عروس است، می توانند به دوربین هم نگاه نمایند.در ادامه ژست قبلی؛ سعی کنید ارتفاعی برای عکاسی عروسی پیدا کنید.اگه این امکان رو دارید حتما در فضای باز هم عکاسی کنید. از فاصله عکس بگیرید و یه پس زمینه زیبا در نظر بگیرید.این ژست در نهایت سادگی و رسمی بودن احساس آرامش رو به شما منتقل میکنه .

انتخاب زاویه مناسب برای عکاسی مهم ترین بخش کار هستش. حواستون باشه که چهره ها کاملا واضح و تعیین باشن.در ادامه ژست قبلی از نمای نزدیک هم عکس بگیرید. شاید برخی ژست ها سختن باشن اما بی شک به زحمتش می ارزن.اصلا لازم نیست همه عکس ها جدی باشن، سعی کنید لحظه های بانمک و متفاوت خلق کنید. از داماد خواهش کنید کفش هاش رو در بیاره و دور عروس بگرده، و شما عکاسی کنید.از قلم نیاندازید که از پشت سر عروس و دوماد هم عکاسی کنید. یک ژست مجذوب کننده از پرتره عروس. عروس باید روی زمین بنشیند و لباسش اطراف او با نظم بخش باشد. عکاسی از ارتفاع کم مناسب است و کمی عروس بالارا نگاه کند.برای خلاقیت بیشتر میتونید از نمای خیلی نزدیک عکاسی کنید و یه ژست ساده داشته باشید. روی حلقه ها زوم کنید و چهره ها رو تار کنید.میتونید یه اندازه با عمق میدان بازی کنید، از بازترین حالت دیافراگم بهره ببرید. عروس جلو بایسته و دوماد با فاصله ای عقب تر از عروس باشه. و روی عروس فوکوس کنید.پایکوبی عروس و داماد و عکاسی ازش از مهمترین بخش های عکاسیه. در حالی که به هم نگاه میکنن روی دسته گل فوکوس کنید و با دیافراگ باز از اونها عکس بگیرید.بر ای ثبت تمام دقایق و نتایج بهتر، الزامی نیست که فقط از عروس و دوماد عکس بگیرید، از مهمون ها و وسایل روی میز و ... عکس بگیرید.

عکس نهایی در خصوص یک ژست نیست بیشتر در خصوص جمع بندی تمام عکس هایی که در طول مراسم گرفتید. اونها رو در یک صفحه کنار هم بزارید و در نهایت در نرم افزار از فیلترهایی که تمام تصویر رو یکدست می کنن بهره ببرید مثل سیاه و سفید.

منبع: همگردی

به "ژست های عروس و داماد ، ژست عاشقانه در عکاسی عروسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژست های عروس و داماد ، ژست عاشقانه در عکاسی عروسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید