ادعای خودسوزی مقابل بورس دروغ است

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرنگاران : رئیس مرکز اطلاعات و اخبار امنیتی وزارت کشور با تصریح بر اینکه ویدئو منتشر شده در فضای مجازی ناظر بر ادعای خودسوزی مقابل بورس دروغ است، توضیح داد: آنالیز ها بیانگر آن است که این فیلم مربوط به زمان حال نیست و مربوط به مهر98 و احتمالا مربوط به یک بدهکار بانکی می گردد.

ادعای خودسوزی مقابل بورس دروغ است

به گزارش وبلاگ خطاطی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، امروز 6 اردیبهشت 1400 یک ویدئو کوتاه از خودسوزی یک فرد در شبکه های اجتماعی از جمله در گروه های فعال در مورد بورس در حال دست به دست شدن است و بسیاری از کاربران از آن به عنوان فیلم خودسوزی مقابل بورس یاد می نمایند.

صیدال فعال رئیس مرکز اطلاعات و اخبار امنیتی وزارت کشور، در این خصوص گفت: آنالیز ها بیانگر آن است که این فیلم مربوط به زمان حال نیست و مربوط به مهر98 و احتمالا مربوط به یک بدهکار بانکی می گردد.

فعال اضافه کرد: مخاطبان فضای مجازی، اگر توجه نمایند، افراد حاضر در این ویدئو هیچ کدام دارای ماسک نمی باشند و معین است که فیلم مربوط به دوران ما قبل کرونا است.

وی خاطر نشان کرد: به علاوه بر اساس شرایط محیطی نمایش داده شده در این ویدئو کوتاه، روشن است که این اتفاق در مقابل بورس واقع نشده است و درخیابان جامی تهران تصویر برداری شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و اخبار امنیتی وزارت کشور، خاطر نشان کرد: البته بخش زیادی از شهروندان محترم حاضر در فضای مجازی، با توجه به کثرت انتشار اخبار جعلی در این فضا، هر خبری که در فضای مجازی منتشر می گردد را باور نمی نمایند و حتماً نسبت به صحت و سقم اخبار تحقیق می نمایند.

فعال توضیح داد: افرادی که اقدام به شایعه پراکنی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می نمایند، از جمله مطابق با مواد 744، 745 و 746 قانون مجازات اسلامی، جوابگوی اقدامات خود خواهند بود.

منبع: اقتصادنیوز

به "ادعای خودسوزی مقابل بورس دروغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای خودسوزی مقابل بورس دروغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید