تخفیف 30 درصدی بلیت بازی پرسپولیس ، صنعت نفت

به گزارش وبلاگ خطاطی، بلیت های بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با تخفیف 30 درصدی عرضه خواهد شد.

تخفیف 30 درصدی بلیت بازی پرسپولیس ، صنعت نفت

به گزارش وبلاگ خطاطی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با دستور سید مجید صدری، این باشگاه به نشانه قدردانی از طرفداران به جهت مشارکت های آنها در طرح هایی چون فروش بلیت مجازی که پیش از این رخ داد، تخفیف 30 درصدی را برای خرید بلیت بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در نظر گرفته است.

برای این بازی با توجه به بسته بودن در غربی و بعلاوه با نظر مسوولان امر، تنها سکوهای روبه روی جایگاه و کنار جایگاه برای استقرار تماشاگران در نظر گرفته شده است. به این ترتیب فقط فروش بلیت ها 80 هزار و 50 هزار تومانی فعال خواهد بود که بعد از انتخاب از سوی کاربران، در هنگام محاسبه هزینه، تخفیف 30 درصدی تعلق خواهد گرفت.

بار دیگر تاکید می گردد فقط نفراتی باید برای خرید بلیت اقدام نمایند که کد ملی آنها در سامانه وزارت بهداشت به عنوان دریافت نمایندگان هر دو دوز واکسن ثبت شده است و 15 روز هم از تزریق دوز دوم واکسن گذشته باشد. بر همین اساس از طرفداران عزیز خواستاریم تنها در صورتی که حائز شرایط هستند برای این منظور اقدام نمایند و در روز برگزاری مسابقه نیز پرینت خرید بلیت و کارت ملی را برای مطابقت کد ملی و چهره همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تخفیف 30 درصدی بلیت بازی پرسپولیس ، صنعت نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 30 درصدی بلیت بازی پرسپولیس ، صنعت نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید