حضور من و محمد فِری در کتابفروشی ها

به گزارش وبلاگ خطاطی، امین فقیری از نویسندگان پرکار کشور و برنده لوح زرین بهترین نویسنده بیست سال داستان نویسی ایران است. من و محمد فِری اثر جدید این نویسنده، به عنوان چهل و نهمین کتاب انتشارات هیلا چاپ شده است.

حضور من و محمد فِری در کتابفروشی ها

فقیری از نویسندگان شیرازی کشور است که رمان، مجموعه داستان و نمایشنامه های مختلفی را در کارنامه خود دارد.

کتاب من و محمد فری 7 داستان کوتاه را با عناوین از این جا که می گذشتید، من و محمد فری، در شهری کوچک، هیچ کس آوازش را نشنید، قناری در تاریکی، بیمارستان های من و مرداب واژگان را شامل می گردد.

در قسمتی از داستان در شهری کوچک از این کتاب می خوانیم:

وقتی خانم کاویانی از مادر سرهنگ پرسیده بود که چرا اسم پسرت را سرهنگ گذاشته ای؟ مادر گفته بود: از بس از سرهنگ جماعت خوشش می آید. می گوید قدرت دارند و هر کار که دلشان بخواهد می نمایند.

خانم کاویانی حس نموده بود که قدرت طلب بودن پس و پشت روحیه ذوالفقار نفس می کشد. اما در عوض سرهنگ آن قدر ساده بود که اگر کسی راجع به او چنین فکری می کرد، اکنون حتما مملکت به باد فنا رفته بود.

مادر سرهنگ شده بود یار غار معلم ها، زبان چرب و نرمی داشت. دست به خیر هم بود. گاهی ظهرها برایشان برنج بار می گذاشت با خورشت بادمجان. مهمان هم که داشتند که هیچ کمکی فروگذار نمی کرد. کسی وجود سرهنگ را جدی نمی گرفت. او را صاف و ساده می دانستند. می گفتند آزارش فقط به دنده های لاشه گوسفند مغازه می رسد که با استادی گوشت را از آن ها جدا می نماید، همین...

این کتاب با136 صفحه، شمارگان 770 نسخه و قیمت 6 هزار تومان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور من و محمد فِری در کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور من و محمد فِری در کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید