خبرنگاران گشودن موانع ترافیکی و فراوری در البرز

به گزارش وبلاگ خطاطی، کرج - خبرنگاران - استاندار البرز با اشاره به اختصاص یک هزارو400 میلیارد تومان اعتبار ملی در هفته جاری برای طرح های راه سازی استان گفت : با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید گره های ترافیکی و موانع فراوری این استان یکی پس از دیگری در حال گشایش است.

خبرنگاران گشودن موانع ترافیکی و فراوری در البرز

عزیزاله شهبازی شامگاه چهارشنبه در مجمع جوانان این استان با بیان اینکه حل معضل ترافیک راه های البرز و باز شدن ریه های تنفسی منطقه مهمترین ماموریت رییس جمهوری بود، گفت: قطعه یک آزادراه تهران-شمال به عنوان پروژه ای که سال ها معطل مانده بود با جلب عنایت ویژه مسوولان ملی به بهره برداری رسید.

وی اضافه نمود: برای منطقه 2آزادراه تهران-شمال نیز طی دعوتی که از معاون رییس جمهور صورت گرفت و پس از بازدید از این پروژه بلافاصله یک هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت و یک هزار میلیارد تومان نیز از سوی بنیاد مستضعفان کشور برای تکمیل آن تخصیص داده شد و ظرف یک روز ابلاغ شد.

وی اضافه نمود: به دنبال بازدید معاون رییس جمهوری از عظیمراه شمالی کرج ، 400 میلیارد تومان نیز اعتبار به این پروژه اختصاص یافت .

استاندار البرز گفت : پروژه 2خطه کردن ریل راه آهن کرج-قزوین نیز که چند سال به دلیل وجود معارضان معطل مانده بود در کمترین زمان ممکن رفع مشکل شد و هفته گذشته با حضور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

شهبازی با اشاره به اینکه پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در البرز پس از 12 سال گره گشایی شد و زیربار ترافیک رفت ، اضافه نمود: با اهتمام دولت این گره ها یکی پس از دیگری گگردده می گردد.

استاندار البرز با اشاره به دستاوردها و اقدامات انجام شده در استان، اضافه نمود: رفع محدودیت شعاع 120 کیلومتری که تحولی عظیم در اشتغال و فراوری است و این اقدام از سوی دولت زمانی محقق شد که بیشترین درآمدهای دولت از مالیات ها است ولی با رفع محدودیت، شهرک های صنعتی اشتهارد با معافیت مالیاتی روبرو شدند و اکنون نیازمند نیروی کار است.

وی با بیان اینکه مجمع مشورتی جوانان باید یک نیروی قوی بین مردم و مسئولان معرفی و شناخته شوند اضافه نمود: در دوران جنگ تحمیلی، جوانان به مدیریت آن دوران در حوزه های مختلف پرداختند و امام راحل (ره) نیز به جوانان باور راسخی داشتند و ایام سازندگی نیز این قشر جامعه نقش پررنگی داشتند.

وی اضافه نمود: اکنون نیز شاهد فعالیت های جوانان بویژه در استان البرز هستیم که در سطح کشور نیز درخشیده اند.

وی اضافه نمود: در شیوع کرونا نیز جوانان استان پای کار بودند و برای مدیریت و مهار این بیماری دلسوزانه وارد میدان شدند.

استاندار البرز با بیان اینکه خواست و مطالبه مردم و به ویژه جوانان نیروی محرکه ما است، اضافه نمود: در پی شیوع کرونا اینکه مستعد بحران بودیم هیچ گاه در شرایط قرمز قرار نگرفتیم چراکه مردم از کوشش های مسئولان با خبر بودند و همراهی لازم را داشتند.

وی مطرح نمود: البرز علاوه بر اینکه نیازهای خود را در مواد ضدعفونی نماینده و ماسک رفع کرد برای کشور نیز یاری رسان بود و از سوی دیگر نیز توانستیم با رایزنی های انجام شده، محموله یاری های انسان محبت آمیز کشورهای دیگر را روانه البرز کنیم.

استاندار البرز گفت : این استان با کمترین حاشیه اداره می گردد و با توجه به حجم مسوولیت ها و ماموریت ها مجالی برای پرداختن به حواشی نداریم البته اختلاف سلیقه ها وجود دارد ولی همه برای کسب رضاتمندی مردم متحد و منسجم هستیم.

شهبازی اضافه نمود: هر دستگاه یا ارگانی مانع راه سرمایه گذاری و فراوری گردد به شدت با آن برخورد می گردد و ما آماده هستیم که سرمایه گذاران و فراورینمایندگان در این رابطه نکته ای را اعلام نمایند.

وی با بیان اینکه البرز به واقع ایران کوچک است، ادامه داد: البرز در حوزه صنایع دستی ظرفیت های ارزشمندی دارد از این رو درصدد هستیم نمایشگاهی دائمی برای فعالان این حوزه فراهم کنیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه خیرین در البرز بسیار فعال و پرثمر هستند، گفت: مجمع مشورتی جوانان باید یک نیروی قوی بین مردم و مسوولان معرفی و شناخته شوند.

وی اضافه نمود: برای راه اندازی خانه جوان نیز با آنالیز ویژه درصدد اختصاص مکانی مناسب هستیم و نماینده مجمع جوانان می توانند در تمامی جلسات تصمیم گیری و تصمیم سازی استان حضور داشته باشند.

شهبازی اضافه نمود: برای دریافت وام ازدواج نیز بانک ها باید تمامی تسهیلات لازم را فراهم نمایند و طبق قانون همراهی داشته باشند.

وی گفت: طی 2 ماه گذشته صندوق نوآوری استان با سرمایه 10 میلیارد تومان راه اندازی شد و آماده ارائه خدمات است.

استاندار البرز اضافه نمود: در شورای عالی امنیت ملی برنامه ریزی برای انتقال زندان ها از البرز انجام شده که این امر مهم نیازمند زمان است.

وی گفت: تمامی جوانان استان افرادی مستعد و با ظرفیت هستند و در این میان انتخاب جوانی بعنوان مشاور استاندار بسیار سخت است ولی در دستور کار واقع شده است.

شهبازی اضافه نمود: شهروند پویا یک واژه متعالی است امید است که با همراهی مردم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

وی مطرح نمود: مدیرکل سیاسی استانداری البرز جوانی توانمند است که اکنون در این مسوولیت فرصت بروز و ظهور به وی داده شد و البته در تمامی انتصابات استانداری این مولفه جوانی بسیار مورد توجه بوده است.

استاندار البرز گفت: در اتاق شیشه ای کار می کنیم و آگاهی از فعالیت های مسوولان در جهت عمران و آبادانی استان را حق مردم می دانیم چون مردم ولی نعمت و ناظر ما هستند.

وی اضافه نمود: سن مدیریت ها در استان 2 سال کاهش یافته و در انتصاب بانوان در منطقه سبز و رتبه پنجم کشور قرار داریم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گشودن موانع ترافیکی و فراوری در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گشودن موانع ترافیکی و فراوری در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید