ردمی نوت 12 احتمالا با پردازنده Dimensity 1080 معرفی خواهد شد

به گزارش وبلاگ خطاطی، شیائومی سال گذشته گوشی های هوشمندی سری ردمی نوت 11 را به کاربران معرفی کرد. این سری متشکل از 4 گوشی ردمی نوت 11، نوت 11 پرو، نوت 11 پرو پلاس و نوت 11 SE است که در بازارهای مختلفی در اختیار کاربران قرار گرفته است. آن طور که به نظر می رسد این شرکت میخواهد به زودی از جانشین این سری یعنی سری ردمی نوت 12 رونمایی کند. این سری تازه ابتدا در چین عرضه می گردد و سپس روانه سایر بازارهای گوشی های هوشمند خواهد شد. به همین دلیل و طبق گفته افشاگر مشهور حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station، ردمی نوت 12 با پردازنده تازه معرفی شده ی Dimensity 1080 مدیاتک به دست کاربران می رسد.

ردمی نوت 12 احتمالا با پردازنده Dimensity 1080 معرفی خواهد شد

در حالی که هنوز تاریخ رسمی معرفی سری ردمی نوت 12 از سوی این شرکت بزرگ فناوری اعلام نشده اما با توجه به رونمایی رسمی از پردازنده Dimensity 1080، انتظار می رود که این سری نو تا قبل از سال 2023 معرفی گردد. تراشه نو مدیاتک، یک چیپست 5G است که گفته می گردد قرار است به عنوان قلب تپنده ردمی نوت 12 به انجام وظیفه بپردازد. طبق افشاگری انجام شده به وسیله Digital Chat Station، این تراشه نو از لحاظ عملکردی مشابه تراشه اسنپدراگون 778G خواهد بود.

بعلاوه Dimensity 1080 در بنچمارک معتبر AnTuTu پیروز شد امتیاز 520,000 را به دست آورد. این تراشه هشت هسته ای، مبتنی بر لیتوگرافی 6 نانومتری است و 2 هسته از نوع Cortex-A78 با با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و 6 هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز در آن به انجام وظیفه می پردازند.

پیش تر Digital Chat Station فاش نموده بود که این سری نو قرار است حداقل دو مدل استاندارد و پرو داشته باشند که برای مدل استاندارد از شارژری 67 واتی و برای مدل پرو هم از شارژری 120 واتی استفاده خواهد شد. بعلاوه به گفته او، این سری نو از سنسور دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی بهره می برد، البته هنوز تعیین نیست که کدام مدل از این سری چنین سنسور دوربینی را دریافت می نماید. علاوه بر این، گفته می گردد که گوشی ردمی نوت 12 مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

آن طور که به نظر می رسد سری ردمی نوت 12 از همان طراحی تخت با لبه های مربعی شکل بهره می برد. طبق اطلاعات منتشر شده از وب سایت صدور گواهینامه 3C، ردمی نوت 12 پرو پلاس از سرعت شارژ سرسام آور 210 وات پشتیبانی خواهد نمود. بعلاوه گفته می گردد که سنسور اصلی دوربین این گوشی، دقتی 108 مگاپیکسلی دارد. انتظار می رود که در روزهای آینده اخبار بیشتر و دقیق تری از این سری نو شیائومی در رسانه های خبری منتشر گردد.

منبع: MySmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "ردمی نوت 12 احتمالا با پردازنده Dimensity 1080 معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی نوت 12 احتمالا با پردازنده Dimensity 1080 معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید