مصالح ساختمانی

سرگرمی در المپیا ، اوج لذت و هیجان در پناه موسیقی

مرکز استان واشنگتن، المپیا به خاطر فراوانی زیبایی های طبیعی، صحنه های موسیقی مجذوب کننده و یک مرکز هسته ای به عنوان یک منطقه تاریخی ملی شناخته شده است. اگر می خواهید بیشتر وقت خود را در جاذبه های گردشگری المپیا بگذرانید، مطمئن شوید که بعضی از دیدنی های...

22 دی 1401

روستای مران تنکابن

پس از طی مسافتی 60 کیلومتری که از شهرستان تنکابن به سمت منطقه گردشگری سه هزار واقع در بخش خرم آباد این شهرستان بروید به روستایی تاریخی با جاذبه های گردشگری بی بدیل می رسید به نام روستای مران تنکابن که به دلیل زیبایی خاص و کم نظیرش شهره است.جاده دسترسی...

14 مرداد 1401

تونس؛ آب های فیروزه ای و بناهای تاریخی دست در دست هم

این کشور کهن و متفاوتِ قاره آفریقا در طول تاریخ نقطه تلاقی فرهنگ ها و تمدن های مختلفی بوده و آثار تاریخی آن مربوط به چهار تمدن تاثیرگذار و مهم تاریخ کهن است. اولین تمدن این کشور در قرن دوازدهِ پیش از میلاد به دست فنیقی ها شکل گرفت. سپس در قرن پنجم پیش از...

12 مرداد 1401

قلعه والی ایلام؛ جلوه ای از شکوه معماری قاجار

قلعه والی، یکی از مهم ترین بناهای تاریخی واقع در شهر ایلام است که قدمت آن به دوران قاجار برمی شود.

2 اسفند 1400

تیراندازی در تورنتو یک زخمی برجای گذاشت

براثر وقوع تیراندازی در شهر تورنتوی کانادا یک نفر زخمی شد.

30 دی 1400

6 نکته کلیدی در رنگ امیزی سقف منزل

رنگ امیزی سقف منزل تاثیر زیادی بر زیبایی و جلوه خانه دارد. بسیاری از طراحان دکوراسیون و معمار ها (درست یا غلط) سقف را دیوار پنجم اتاق یا خانه میدانند و بر تاثیر ان در زیبایی محیط تاکید میکنند.

13 شهریور 1400

جاذبه های دیدنی آنتالیا؛ بهشت خنک مدیترانه

شناختن مکان های دیدنی آنتالیا به شما یاری می نماید تا برنامه ریزی بهتری برای سفر چند روزه داشته باشید و از جاهای خوب آنتالیا غافل نشوید. در واقع با خواندن این مقاله شما از ابعاد و زوایا این شهر مثل محلی ها اطلاع دارید و آنتالیا را مثل کف دستتان می شناسید.

13 تیر 1400

چرا حساسیت غذایی در جهان در حال افزایش است؟

فرضیه بهداشت نامی بسیار جذاب است، زیرا درباره چیزی که در حال وقوع است ایده غلطی به افراد می دهد. این فرضیه ممکن است تلویحاً این باور را نهادینه کند که هرچه بیشتر بهداشت را رعایت کنیم و تمیزتر باشیم، بیشتر احتمال دارد که دچار حساسیت به ویژه حساسیت...

1 اسفند 1399

منازل؛ بالاترین مصرف سوخت را دارند

وزیر نفت گفت: بالاترین مصرف سوخت کشور در منازل است، ظاهرا به این دلیل که مردم فکر می کنند اگر پنجره ها را باز بگذارند کرونا می رود و باید مسئولین این موضوع را به مردم بگویند که پنجره ها را ببندند و دما را پایین آورند.

21 بهمن 1399

خبرنگاران فرایند ترخیص کالا از بنادر در حل مسائل اقتصادی موثر است

بندرعباس - خبرنگاران- وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: با ترخیص سریع و به موقع کالاها ضمن نجات کشور از مسائل اقتصادی، شاهد روان سازی تجارت در ماه های آینده خواهیم بود.

24 آذر 1399

تعبیر خواب سنگ قبر - معنی دیدن سنگ قبر خود در خواب چیست؟

با تعبیر خواب سنگ قبر، تعبیر خواب سنگ قبر خودم، تعبیر خواب سنگ قبر دیگران، تعبیر خواب سنگ قبر قدیمی و تعبیر خواب نوشته روی سنگ قبر همراه ما باشید.

4 آذر 1399

خبرنگاران صادرات 297 هزار تن کالای غیر نفتی در چهار ماه نخست سال جاری

رشت-خبرنگاران- ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک بندرانزلی از 297 هزار تن صادرات کالای غیر نفتی به ارزش 163 میلیون دلار در چهار ماه نخست سال جاری از گمرکات استان خبرداد.

10 مهر 1399